YouTube reklam geliri kurallarını sıkılaştırıyor

YouTube, platform üzerinden para kazanmak isteyen video yükleyicilerin reklam geliri elde etmesine yönelik kurallarını sıkılaştırıyor.

YouTube reklam geliri kurallarını sıkılaştırıyor

BBC’nin haberine göre, bundan böyle YouTube’daki videolara, yayınlayanın iki kriteri yerine getirmemesi halinde reklam eklenemeyecek.

Bu iki kriterin, en az bin abone sayısı ve içeriğin son bir yılda asgari 4 bin saatten fazla izlenmesi olduğu belirtildi.

YouTube yeni uygulamanın 9 ay önce belirlenen toplam 10 bin görüntülenmeden “daha yüksek bir standart” olduğunu açıkladı.

YouTube, yeni kuralların, “istenmeyen içerik yükleyenler, taklitçiler ve diğer kötü aktörler” ile mücadeleye yardımcı olacağını, “uygunsuz videoların gelir sağlamasını” engelleyeceğini bildirdi.

Yeni kurallar çerçevesinde YouTube çalışanlarının, büyük reklam markalarının popüler içerikle eşleştiği kategoriye eklenmeden önce tüm klipleri bizzat gözden geçireceği aktarıldı.

HABERİ PAYLAŞ
ilk yorumu sen yap

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz..
X