Modern belediyecilik anlayışı çerçevesinde kaliteli ve profesyonel hizmetin Yıldırımlılara sunulduğu 444 16 02 numaralı Yıldırım Belediyesi Çağrı Merkezi’nde, vatandaşların istek, öneri ve şikâyetleri, belediye hizmetleri ile ilgili tüm bilgiler, adres ve kişi bilgileri alınarak ilgili müdürlüklere elektronik ortamda yönlendiriliyor ve en kısa sürede geri dönüş yapılarak sonuçlar Yıldırımlılarla paylaşılıyor. 2015’in geride kalan 11 ayı boyunca vatandaşlardan gelen 3 bin 810 elektronik posta ve 10 bin 867 çağrıyı cevaplayan Yıldırım Belediyesi Çağrı Merkezi’ne gelen telefonlar, kayıt altına alınarak gerekli işlemler kısa sürede yapılıyor. Talep, öneri ve şikâyetler, ilgili müdürlüklere bildirildikten sonra vatandaşlara geri dönüş yapılarak konu ile ilgili bilgilendirme sağlanıyor.
ÖNCELİĞİMİZ VATANDAŞ MEMNUNİYETİ
Yıldırımlılara daha kaliteli hizmet sunmak için teknolojinin tüm imkanlarından yararlandıklarını dile getiren Yıldırım Belediye Başkanı İsmail Hakkı Edebali, “Amacımız hizmeti vatandaşın ayağına kadar götürebilmek ve onları memnun edebilmek. Yıldırım’ı, Yıldırımlılarla birlikte yönetiyoruz. İnsanlarımız, belediyemize Facebook, Twitter gibi sosyal paylaşım siteleri, web sayfamız ve ‘Çek Gönder’ hizmetimiz üzerinden ulaşabilirler.
Vatandaşlarımızdan gelen bütün talepler kısa süre içeresinde ilgili birime aktarılarak sorunların çözümü takip ediliyor ve geri dönüş yapılarak konu hakkında bilgi veriliyor. Hep vurguladığımız gibi, Yıldırımlılar ilçenin sakini değil sahibi. Dolayısı ile onların memnuniyeti bizim temel önceliğimiz” diye konuştu.