Günay Bey iyi günler. Nilüfer ilçesi 30 Ağustos Mahallesi’ndeki sitemizin yönetimi olarak BUSKİ’nin su faturası ile şoke olduk.
Sitemize gelen su faturası önceki ay 91,5 TL, ondan önceki faturamız 200 TL. Daha önceki faturalarımız da hemen hemen aynı oranda geliyordu.
Ancak, bu ay gelen 3.403 TL’lik fatura ile şaşkına döndük. Nasıl oluyor da ekstra bir su kullanımı yapmadan böyle yüksek bir miktar geliyor anlamak mümkün değil.
Bunu BUSKİ’ye bildirdiğimizde verilen cevap, “Evet çok yüksek ama kullanmışsınızdır” denildi. “Bir form doldurun sayacı kontrol ettirelim”. Bu kadar. Tamam fazla diyorsunuz, sayaç kontrolüyle bu iş çözülür mü? Çözülmezse ne yapacağız? BUSKİ’nin teknik ekiple destek sağlaması gerekmez mi? Çalışanlar birbirlerine gönderip duruyorlar.
Bizim gibi durumda olan kaç site vardır kimbilir? Bu konunun geniş kapsamlı ele alınması lazım.
Şayet kayıp kaçak durumu varsa, kullanmadığımız suyun faturası neden bize yüklenir? Veya böyle anormal bir meblağda BUSKİ’nin kayıp kaçak araştırması yapıp, site yönetimini bilgilendirmesi ve bunun önlemini aldıktan sonra faturalandırsa daha iyi olmaz mıydı?
Umarım, Büyükşehir Belediyesi ve BUSKİ yönetimi bu konuda daha çözüm odaklı bir çalışma yapar da bizler bu mağduriyetten kurtuluruz.
Şimdiden verecekleri yanıt ve çözüm odaklı davranacakları için teşekkür ediyorum. Saygılarımızla.
Yusuf ÇAKIRCA
Öztaş Sokak hizmet bekliyor
Demirtaş Barbaros Mahallesi Panayır Caddesi Öztaş Sokak yaklaşık 2 senedir fotoğraftaki bu çileyi çekmektedir. Sokakta doğalgaz altyapısı, içme suyu altyapısı, asfalt, sokak aydınlatması gibi hiçbir hizmet unsuru bulunmamakta. Yetkili mercilere birçok başvuru yapmamıza rağmen bugüne kadar hiçbir sonuç alamadık.
Vatandaşın sesi olan Söz Sizde köşesi aracılığıyla yetkililerin dikkatine sunuyor ve sokağımıza hizmet bekliyoruz.
Öztaş Sokak sakinleri