Günay Yumruktay / Söz Sizde
Günay Yumruktay / Söz Sizde
E-Posta: [email protected] YAZARIN TÜM YAZILARI

Yapılan çalışma böyle mi bırakılır? Yollar bozuldu, sokak karanlıkta

Sayın Günay Yumruktay, öncelikle sesimiz olduğunuz için teşekkür ediyorum. Nilüfer Ticaret Merkezi Ulusan Makine Satıcıları Hırdavatçıları ve Elektrikçiler Hırdavatçılar siteleri adına size yazıyorum.

Limak Elektrik 2017 yılı sonundan itibaren bölgemizde eski aydınlatma sistemlerini devre dışı bırakarak yeni aydınlatma sistemi kurmak için 56, 57, 58, 59, 61, 62, 63, 64, 65 ve 66. sokaklarda yeni direkler dikmek için parke taşı olan yollarımızı kazarak kanallar açmışlardır.

Bu çalışma bittikten sonra yollarımız eski standardında kapatılmamış olup, beton yağmur giderlerinin önleri parke taşlarıyla kapatılmış, döşenen parke taşlarının seviyeleri yoldan ya çok yüksek ya çok alçak olmuş, yapılan yerlerin altlarında yeterli drenaj malzemesi olmadığından anormal derecede çökmüş ve taşlar dışarıya fırlamış. Beton atılması gereken yerlere beton atılmamıştır.

yol1.png

İnşaat sırasında ilgili kişilere ve Limak yetkililerine sürekli uyarılar yaptığımız halde dikkate alınmadık. İki römork dolusu moloz ortada bırakılmış bu malzemeler çevredeki yeşil alan ve yol kenarlarında bırakılmıştır.

Müracaatımıza cevap alamayınca tarafımızdan yüklü bir bedelle adam tutularak bertaraf edilmiştir.

Ayrıca yeni sistem devreye alındıktan sonra 67. ve 70. sokaklardaki aydınlatmalar devre dışı bırakılmış, bu iki sokak Mart 2018 tarihinden itibaren zifiri karanlıkta kalmıştır.

Bununla ilgili olarak her iki yönetimin de defalarca müracaatı mevcuttur, güvenlik açısından son derece sakıncalı bir durumla karşı karşıya kalmış bulunmaktayız.

yol2-001.png

Konu ile ilgili 9 Şubat 2018 tarihinde her iki site yönetcileri olarak hem Büyükşehir Belediyesi Ulaştırma Daire Başkanlığı’na 29540 No’lu dilekçe yazılı olarak hem de sözlü olarak ziyarette bulunmuş, aynı gün ve tarihte Limak Elektrik’e de yazılı ve sözlü olarak müracaatta bulunduğumuz halde bugüne kadar herhangi bir sonuç alınamamıştır.

Son çare olarak vatandaşın sesi olarak Söz Sizde köşesi aracılığıyla sesimizi yetkililerin duymasını istiyoruz artık.

Saygılarımla.

Tunçer Yavuz

 

Müşteri memnuniyeti nerede kaldı!

8 Ekim 2018’de Garanti Bankası Dikkaldırım Şubesi’ne gittim. Saat 10.39’da sıra fişimi aldım. Fişte önümde 3 kişi olduğu yazıyordu. Ancak, ne hikmetse 12.15’te sıra geldi. Bu kadar saat bir bankada beklenilir mi bilemiyorum. Görevlinin bana açıklaması, “Bankamatikten halledin” oldu. Zaten bankamatik kullanabilsem cüzi bir miktar için sıraya girmezdim herhalde. Banka yetkililerinin vatandaş memnuniyeti açısından daha duyarlı olmasını rica ediyorum. Müşteri memnuniyeti, bankaya geleni mağdur etmek olmasa gerek.

Ahmet Koç

 

Mezarlıkta bekleyen kamyonet!

Fotoğrafta görülen kamyonet Emirsultan Mezarlığı’nda 2 yıldan beri terk edilmiş vaziyette bekliyormuş. Yetkililerin dikkatine sunuyorum.    

kamyonet.png                            

İlhan Yardımcı

ilk yorumu sen yap

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

BUGÜN EN ÇOK OKUNANLAR

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz..
X