19 Temmuz 2017 tarihinde Söz Sizde köşesinde “Türk Telekom’un dikkatine” başlığıyla yayımlamış olduğunuz şikâyetimiz neticesinde, sorunlu bölge 10 gün önce düzeltildi. Ancak, geçen yazımda da belirttiğim gibi kendilerine telefonla ulaşamadığım için yine Söz Sizde köşesi aracılığıyla ulaşmaya çalışıyorum. Türk Telekom’un 10 gün önce yaptığı Eskicioğlu Sokak’taki kapak yine çöktü. Ayrıca, Uludağ Cadde girişindeki Selvinaz Sokak’ta manavın önündeki kapak da 1 yıldan beri çukur halde duruyor. Buradan Türk Telekom’un dikkatine sunuyor, gereğini yapmalarını rica ediyorum.
Coşkun ALTINTAŞ
Çekirge Mahalle Muhtarı
Kestel metro aktarma araçları
Günay Bey iyi günler. 28 Haziran tarihinde gazetenizin Söz Sizde köşesinde yayımladığınız ‘Kestel aktarma araçlarının güzergâhı halkın ihtiyaçlarına göre düzenlenmeli’ başlıklı yazının aradan 1 ay geçmesine rağmen BURULAŞ yetkilileri tarafından değerlendirilmediğini, aktarma araçlarının aynı güzergâhlarda gidip geldiğini görerek anlamaktayız. Kestel aktarma araçları daha önceki yazımızda da belirttiğimiz gibi metro istasyonundan cuma pazarına kadar aynı güzergâhı kullanarak 11/D Toplu Konutlar’a, 2/K ise TOKİ Konutları’na gitmektedir. Bizler 2/K aktarma araçlarının Kurtulus Caddesi ve Mandıras Caddesi’ni kullanarak da TOKİ Konutları’na gidilebileceğini söylemekteyiz ve bu konuda BURULAŞ yetkililerinden en azından bir açıklama beklemekteyiz. Saygılarımızla. Kestel Kale Mah. sakinleri
B126. Sokak’taki aydınlatma direğinin arızası giderildi
Sayın Günay Yumruktay, köşenizde 3 Ağustos 2017 tarihinde yayımlanan yazı üzerine gereken incelemeler yapılmıştır. Bahsi geçen adreste Yıldırım İşletme Müdürlüğümüze bağlı ekiplerce yapılan çalışma sonucunda tespit edilen aydınlatma sorunu çözülmüştür. Bilgilerinize sunar, iyi günler dileriz
ULUDAĞ ELEKTRİK DAĞITIM AŞ
Kurumsal İletişim Müdürlüğü