Olay gazetesi 31/8/2016 tarihli Söz Sizde köşesinde, “Vatandaşla muhatap olan operatörün daha dikkatli olması gerekmez mi?” başlıklı yazı ilgili birimler tarafından incelenmiştir.
Büyükşehir Belediyesi olarak hem yasal prosedür hem de eğitime verdiğimiz önem gereği Çağrı Merkezi görevlilerimizi sık aralıklarla eğitimlere tabi tutmaktayız. Personelimiz yolculuk kuralları, halkla ilişkilerin temel kavramı ve nitelikleri ile öfke kontrolü ve stres yönetimi konularında uyulması gereken kurallar ve ilgili mevzuatlar hakkında bilgilendirilmekte ve bu tür hadiselerin yaşanmasının önüne geçilmek için çalışmalarımız yoğun bir şekilde devam etmektedir. Konuyla ilgili görüşme kayıtları dinlenmiş olup personelin savunması alınmış ve yolcularla olan diyaloglarını nezaket çerçevesi içinde yürütmek, tartışmaya girmeme konularında uyarılmıştır. Ayrıca bu konu eğitim kapsamında emsal gösterilerek, diğer personelin de faydalanması sağlanacaktır. Bilgilerinize sunar iyi çalışmalar dileriz.
Büyükşehir Belediyesi
Basın ve Halkla İlişkiler Şube Müdürlüğü
Trafik kuralı ihlallerini trafik polisine ihbar edebilirsiniz
Olay gazetesi 1/9/2016 tarihli Söz Sizde köşesinde, “Belediye otobüsü bu durağa nasıl yanaşacak?” başlıklı yazı ilgili birimler tarafından incelenmiştir.
Duraklardaki kural dışı park etmeler nedeniyle otobüsler zaman zaman duraklara girememektedir. Hatalı park etme gibi trafik kuralı ihlallerini trafik polisine ihbar edebilirsiniz. Bununla birlikte otobüs şoförlerimiz tarafından fotoğraflanan duraklarda park etmiş araçlarda ilgili birimlerimiz tarafından yetkili birimlere iletilmektedir. Bilgilerinize sunar iyi çalışmalar dileriz.
Bursa Büyükşehir Belediyesi
ve Halkla İlişkiler Şube Müdürlüğü
Pınarcık Mahallesi’nin sorunları hallediliyor
Olay gazetesi 14/8/2016 tarihli Söz Sizde köşesinde, “Pınarcık Mahallesi yetkililerden ilgi bekliyor” başlıklı yazı ilgili birimler tarafından incelenmiştir.
Bahse konu olan haber kurumumuzun ilgili birimleri tarafından incelenmiştir. Oturulacak vaziyette olan toplam hane sayısı 11 adet (abone) olarak tespit edilmiştir. Şebeke hattı Keles ilçesi anayola kadar uzatılmış olup; 11 adet abonenin içme suyu bağlantıları program dahilinde yapılacaktır. Bilgilerinize sunar iyi çalışmalar dileriz.
Büyükşehir Belediyesi
Basın ve Halkla İlişkiler Şube Müdürlüğü
BURBAK çalışanına duyarlılığından dolayı teşekkür
İyi çalışmalar. Ben Mimar Sinan Mahallesi’nde ikâmet eden ayağımdan engelli bir vatandaşım. Geçen hafta gazetenizde engelli vatandaşlar için bir yazınız vardı. Cuma günü Yıldırım Belediyesi yetkilileri geldi ve çalışmaların başlayacağını söyledi. İstekte bulunan kişi otopark görevlisiymiş. Köşenizde bu durumu anlatan BURBAK otopark görevlisi Sayın Ahmet Kalkan’a engelli vatandaşlara ve insana olan duyarlılığından, inceliğinden ve böylesine önemli bir sorunumuzun çözümüne katkıda bulunduğundan dolayı aracılığınızla teşekkür ediyorum. Ayrıca BURBAK otopark yetkililerine de teşekkürü bir borç bilirim. Böyle duyarlı elemanlar yetiştirdikleri, istihdam ettikleri için. Umarım en kısa zamanda sorunumuz halledilir. İyi çalışmalar.
Ezgi YILDIRIM