Günay Yumruktay / Söz Sizde
Günay Yumruktay / Söz Sizde
E-Posta: [email protected] YAZARIN TÜM YAZILARI

Kelebek Mobilya’ya hiç yakıştıramadım

İyi günler. Kelebek Mobilya yılların markası olmuş, tüketici güvenini sağlamış bir firma olması nedeniyle buradan bir ürün aldım. Ancak, zaman içerisinde hiç de hoş olmayan bir durumla karşılaştım. Şöyle ki:

Kelebek Mobilya (Beşiktaş-Ihlamurdere ŞB.)’dan 1.1.2016 tarihinde ILIA Köşe Takımı sipariş ettim. Koltuğun montajının yapıldığı gün (4.11.2016) yatak olan kısmında bir sorun vardı; açıldığında 3 cm kadar yatak aralık kalıyordu, onu ayarladıklarında ise kapalıyken oturma kısmı ile yatak sürgü kısmı arasında aralık kalıyordu. Bunların böyle olduğunu söyleyerek nasıl istediğimi sordular ki ben de kapalıyken düzgün görünen şeklinde montaj yaptırdım.

Koltuğu ilk açışımızda yatak olan kısmın bir köşesinde vidaların çıktığını ve bir köşenin koltuğa hiçbir yerinin tutmadığını fark ettik. Böylelikle yatak olan bölüm koltuktan ayrılmış ve kullanılamayacak duruma gelmişti.

Bu sorunu 20.05.2017 tarihinde şubeye bildirdim. Eve teknik servisten eleman gelerek kontrol etti ve ‘bu modelin ilk üretiminde bir hata olduğunu, bunun bir üretim hatası olduğunu ve yatak olan bölümün değiştirileceği’ söylendi.

Bir aydan fazla sürede değişikliğin yapılacağı söylendi ancak dönüş olduğunda da iş değişikliği nedeniyle İstanbul’dan Bursa’ya taşınmak durumunda kaldık. Geldiğimiz gün ilk işim buradaki adresi bildirerek yeniden randevu almak oldu (22.06.2017).

Yine tüketici ve müşteri memnuniyeti gereği sağ olsunlar bir süre sonra Bursa şubesinden teknik servis ekibi eve gelmiş ancak o kadar süre gelmesini beklediğim değişmesi gereken parçayı unutmuş olmalarına rağmen koltuk üzerinde birtakım onarımlar yaparak ayrılan bölümü birleştirdiler. Ancak, ne var ki, yapılan onarıma rağmen koltuk zor açılıp kapanmaktaydı, itirazıma rağmen bu ürünün böyle olduğu söyleyerek gittiler.

Maalesef şimdi de koltuk açılırken çok zorlanılması sebebiyle açmak için kullanılan parça (kumaş) yırtıldı.

Böyle bir markada ayıplı bir ürün satılmış olmasına rağmen hemen sorunu gidermesi beklenirken bu yapılan ilgisizliği hiç yakıştıramadım. Mart 2018’deyiz ve maalesef sorunumuz halen çözülmedi. Kelebek Mobilya yetkililerinin dikkatine sunuyor, hiç olmazsa 2018’de mağduriyetimizi gidereceklerini umut ediyorum. Saygılarımla.

Yasemin Ö.

1 kuruş borç için bu kadar evrak!

Bu fotoğrafın hikâyesini okurum şöyle anlatıyor:

kurus.jpgFaturamı bir gün geciktirdiğim için kurum, gecikme zammı olan 1 kuruşun tahsilatı için posta yoluyla fatura göndermiş. E tabii, piyasada 1 kuruş bulmak zor. 5 kuruş buldum ve tahsilat bürosuna gittim. Görevliye 5 kuruşu uzattım ‘Buradan borcumu tahsil ediniz’ dedim. Haliyle onlarda da 1 kuruş yok. Ben 1 kuruş borç için şaşkın, görevli daha da şaşkın. ‘Para üstü için 4 kuruşum yok’ dedi. Esnafı dolaştım zar zor 5 kuruşu bozdurdum ve 1 kuruşu görevliye getirdim, borcumu ödemenin rahatlığıyla makbuzumu da aldım.

Ve devam ediyor okurum: Bu 1 kuruş için harcanan evrakın maliyeti 1 kuruştan çok daha fazla mutlaka. Yazık günah değil mi? Ancak, bazen kurumların böyle trajikomik uygulamaları olabiliyor maalesef. Hesap yuvarlama diye bir durum var. Onu yapabilirdiniz. Tahsil etmeyebilirdiniz. Vatandaşın 1 kuruş alacağı olduğu zaman hangi kurum acaba “Pardon 1 kuruş alacağınız var buyurun” der.

İsminin yayımlanmasını istemiyor

ilk yorumu sen yap

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

BUGÜN EN ÇOK OKUNANLAR

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz..
X