Günay Yumruktay / Söz Sizde
Günay Yumruktay / Söz Sizde
E-Posta: [email protected] YAZARIN TÜM YAZILARI

Huzurevi sakinlerinin BURULAŞ’tan ricası

​Günay Bey merhaba. Bizler Nilüfer’de bulunan İnci ve Taner Altınmakas Huzurevi sakinleriyiz. Otobüs durakları konusunda çok mağduruz. Bizlerin bulunduğu huzurevine en yakın durak 300 mt. ileride bulunuyor. Buradan da sadece rink yapan 35/E No’lu otobüs geçiyor.

Malumunuzdur ki, bizler yaşlı insanlarız. Ama bizlerin de gezmeye ihtiyacı oluyor. Semt pazarına gidiyoruz. Alışveriş yapıyoruz. Huzurevinin önüne bir durak koymak, belki de şehir merkezine giden bir sefer koymak herhalde çok zor olmasa gerek diye düşünüyoruz. Yetkililerimizin, özellikle de BURULAŞ yetkililerin bizim bu sorunumuza bir an önce çözüm bulacaklarını umuyor ve rica ediyoruz.

Saygılarımızla

İnci ve Taner Altınmakas Huzurevi sakinleri

 

Vatandaşla muhatap olan operatörün daha dikkatli olması gerekmez mi?
 

29 Ağustos 2016 tarihinde 19.05 saatlarinde internet üzerinden deniz otobüsü bileti almayı iki defa denedim. Hatalı işlem uyarısı aldım bunun üzerine BURULAŞ Müşteri Hizmetleri’ni aradım. Karşıma çıkan operatöre sorun yaşadığımı ve buna benzer daha önce de sorun yaşadığımı söyledim. Operatör bana, sorun olmadığını söyledi. Ben de, internet üzerinden bir türlü bilet alamadığımı söylediğimde bana “Size yalan borcum mu var. 2 lira fazla verip burdan almıyorsunuz” diye ters ve imalı konuştu. 10 dakika sonra üçüncüye aradığımda yine aynı şahıs çıktı karşıma. ‘Başka kimse yok mu orada’ dedim. “Tekrar arayın” dedi ve telefonu yüzüme kapattı. Bir personel bu kadar kaba olabilir mi? Yetkililerin bu tür olaylara karşı önlem almasını ve vatandaşla muhatap olan personelin müşteri ilişkileri konusunda eğitilmesini öneriyorum.

Saygılarımla

Mehmet ÖZE

 

Ulucami bahçesindeki branda (tente) yırtılmış ve bozuk
 

Merhaba. Geçtiğimiz günlerde yağmurlu bir günde cenaze töreni için Ulucami’ye gittim. Büyükşehir Belediyesi sağ olsun cemaat ıslanmasın veya çok sıcakta güneşten zarar görmesin diye mekanizmalı tente getirtmiş. Gerçekten güzel bir hizmet anlayışı. Ne var ki, o yağmurlu havada tentenin hiçbir faydası olmadı. Çünkü, mekanizması bozuk ve tenteler yırtılmış. Bir kısmı çalıştırılamadı ve kullanılamadı. Tahmin ediyorum ki, yetkililerimizin bundan haberi bile yok. Sizin aracılığınızla yetkililerimizin dikkatini çekmek istiyorum. Bu sorunlu tentenelerin bakımı mı yapılır, yenisi mi getirilir bilemiyorum. Ama böylesine iyi niyetle düşünülmüş bir uygulamayı, hizmeti devam ettirmek büyüklerimizin de hayır demeyeceği bir şeydir. Saygılarımla.

Ali AYTAÇ

ilk yorumu sen yap

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

BUGÜN EN ÇOK OKUNANLAR

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz..
X