Sayın Günay Yumruktay, 11 Aralık 2018 tarihli Olay gazetesinde yer vermiş olduğunuz “B17/A Nolu hattın sefer sayıları yetersiz kalıyor!” başlıklı okur şikâyetine istinaden cevap metnimizi gazeteniz aracılığı ile kamuoyuyla paylaşmak istedik.
Öncelikle çözüm odaklı görüş ve temennileriniz bizleri oldukça memnun etti.
Ulaşımda herhangi bir aksama olmadan bu kışı geçirmeyi amaçlıyoruz. BURULAŞ ve UKOME olarak sadece kent merkezinde değil 17 ilçede de ulaşım yatırımlarımıza öncelik vererek çalışıyoruz.
Bu amaç çerçevesinde, kış ayında olmamızın da etkisiyle, yolcularımızın mağduriyet yaşamamaları adına; 1 Ekim 2018 tarihinde B/17-A hattında çalışan araç sayımızı 4’ten 6’ya çıkarttık. Buna ek olarak sabah yoğun saatlerde ise 3 yedek araç ile birlikte sabah 06.00 ile 08.30 saatleri arasında ortalama 10 dakika süren sefer sıklığında hizmet vermeye başladık.
Son olarak ise 3 Aralık Pazartesi günü itibarı ile 2 adet 9 metrelik aracımızı 12 metrelik araçlarımızla değiştirerek taşıma kapasitesini arttırarak özellikle sabahları yaşanan yoğunluğu daha da azaltmaya çalıştık. B/17-A hattında ise bahsetmiş olduğunuz sefer gecikmelerini otobüs müdürlüğümüzün koordinasyonu ile azami dikkatle takip ederek kalkış ve sefer sürelerini büyük oranda stabil tutuyoruz.
Gösterdiğiniz hassasiyet ve servis kalitemizin iyileşmesi için yaptığınız için teşekkür eder, iyi yolculuklar dileriz.
BURULAŞ Kurumsal İletişim Birimi
Terminal’den Mudanya’ya gece nasıl gidilir?
Yıllardır Mudanya Güzelyalı ile Bursa Terminal arasında ulaşım sorunu var.
BURULAŞ’a ait F1 Terminal-Mudanya arasında çalışan yolcu otobüsü belirli aralıklarla çalışmaktadır. F1 otobüsü Güzelyalı İDO iskelesine gitmiyor.
Gece belirli saatten sonra Terminal’den Mudanya’ya ulaşım yok. Gece 10’da Terminal’e gelen yolcu Mudanya’ya nasıl gidecek?
Talebimiz otobüs saatlerinin artırılması, gece de belirli saatlerde otobüs olması.
Türkiye’nin sayılı büyük şehirlerinden olan Bursa’da birçok yere akşam saatlerinden itibaren ulaşım olmaması da ayrıca düşündürücü bir konu.
Mustafa Gümüş