Merhaba Günay Bey… Söz Sizde köşesini sürekli takip ediyoruz. Halkın sesi olduğunuz için minnettarız. BURULAŞ ile ilgili gözlemimi aktarıp, yetkililerin yanıtlamasını istediğim birkaç sorum olacak.
– Metro istasyonlarında beklerken hangi trenin kaç dakika sonra geleceği yazdığı saat panoları var. Ama son zamanlardan bir örnek:
Kestel 3 dakika yazıyor. Bir bakıyorsunuz Emek treni gelmiş. Sonra bekle 8-9 dakika Kestel treni gelsin. Bunun gibi diğer istasyonlarda aynı problemle karşılaşabilirsiniz. 0850 850 9916 No’lu iletişim hattını arayınca ‘İlgilenelim’ deniliyor ama bu da lafta kalıyor.
– Kestel’den gelen Üniversite hatlı tren özellikle sabahları Mimar Sinan istasyonunda 5-6 dakika kadar bekliyor (sanki minibüsçülerin sokak başında yolcu beklemesi gibi) 0850 850 9916 No’lu telefonu aradığımızda ‘Bir sonraki durak olan Arabayatağı’ndaki trenin gitmesini bekliyorlar, ondan sonra hareket ediyorlar’ deniliyor.
Hani Bursaray ile ulaşım daha hızlı, sefer aralıkları 2-3 dakikaya kadar inecekti. Nerede kaldı entegrasyon? Hani sistemler yenilendiğinde bu tür aksaklıklar olmayacaktı?
Yaşadığımız problemlerle ilgili BURULAŞ’ı aradığımızda hep bilgi notu alınıyor ancak çözüm yok. Nerede yeni vagonlar? Sefer aralıkları 2-3 dakika olacaktı o da yok. Sarı otobüslerin durumu da buna benziyor
Sayın ilgililerin bilgisine saygıyla sunuyorum.
Adının yayımlanmasını istemiyor
Yoldaki olumsuzluk süratle giderildi
9/01/2019 tarihli gazetenizin Söz Sizde köşesinde yayımlanan “Bir Yıldır Kapatılmayan Çukur” başlıklı, Ertuğrulgazi Mahallesi Adile Naşit Çocuk Parkı yakınında asfaltlama çalışması yapılarak olumsuzluk giderilmiştir. Bilgilerinize sunarız.
Yıldırım Belediyesi Basın ve Yayın Müdürlüğü