16 Mart 2020 tarihinde almış olduğum Samsung marka çamaşır makinesini servis kurulumundan sonra kullanmaya başladım.
Bir süre sonra çamaşır makinesi giysilerimizi ve perdelerimizi yırtmaya başladı.
Ben Bursa’da bulunan servisi arayarak durumu anlattım.
Gelip baktılar ve tamburunda çapak olduğunu söyleyip, işlem yaparak çapağı temizlediler.
Bu şekilde kullanabileceğimizi ve bir daha makinenin elbiselere zarar vermeyeceğini belirterek gittiler.
Ancak daha sonraki kullanımda yine elbiselerin delindiğini, yırtıldığını fark ettik. Servise haber verdik.
Tekrar servis gelip baktı. Makinenin tamburunun değişmesi gerektiğini söyledi ve makineyi alıp servise götürdüler.
Yaklaşık bir hafta sonra makine geldi. Biz tekrar kullanmaya başladık, ancak herhangi bir iyileşmenin söz konusu olmadığını gördük.
Ve giysilerimizdeki yırtılmalar devam etti.
Bunun üzerine Bursa yetkili Samsung servisini tekrar aradık yine geldiler.
Ben kendilerine makineyi artık iade etmek istediğimi, bu şekilde kullanamayacağımızı ifade ettim.
Yetkili, bunu yapamayacağını, ancak değişim için başvuru yapabileceğini söylediler. Ben de bunun üzerine çamaşır makinesini değişim talebinde bulundum.
Ancak, şu ana kadar (8 Temmuz 2021) herhangi bir geri dönüş yapılmadığı gibi gelen giden de yok maalesef.
Kısacası, 16 aydır yeni diye aldığımız çamaşır makinesindeki sorunların çözümü için uğraşıyoruz, kıyafetlerimiz, elbiselerimiz yırtıldı, kullanılamaz hale geldi.
Samsung gibi uluslararası güvenirliğini kanıtlamış bir markanın ürününde çıkan hatanın 16 aydır çözüme kavuşturulamaması, değişim işleminin gerçekleştirilememesi üzücü bir durumdur.
Umarım Söz Sizde köşesi aracılığıyla Samsung yetkilileri sesimizi duyar da bir çözüm bulurlar.
Saygılarımla.
Gökhan Keskin