Müşterileriyle olan iletişimini arttırmak için çalışmalarına hız veren UEDAŞ, hizmet bölgesindeki muhtarlarla iş birliğini ve iletişimini kuvvetlendirmek için bünyesinde Muhtar İletişim Birimi’ni oluşturdu. Muhtarların ulaşabileceği ilk birim olan ve 6 kişilik ekipten oluşan Muhtar İletişim Birimi, bölgedeki sorunları yakından takip edecek.
Muhtar İletişim Birimi çalışanları muhtarların dilek, şikâyet, talep ve önerilerini alırken, bir yandan da UEDAŞ tarafından özel olarak geliştirilen ve bugüne kadar 17 bin kişi tarafından indirilen “mobil uygulamayı” da tanıtacak.
UEDAŞ tarafından yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:
“UEDAŞ Kurumsal İletişim Müdürlüğü bünyesinde kurulan Muhtar İletişim Birimi tüm muhtarlıklardan gelen talepleri tek merkezde toplayıp, bunları en kısa zamanda çözüme kavuşturuyor. Muhtarlarımız vatandaşa en yakın kişiler. Bu nedenle memnuniyeti artırmak için projeler geliştiriyoruz. Takip sisteminden anlık olarak muhtarların taleplerini gören Muhtar İletişim Birimi, ilgili birimlere yönlendirdiği sorunlara kısa sürede çözüm üretilmesini sağlıyor. Diğer taraftan Mobil uygulamamızda da muhtarlara özel sekme açtık.”
3 AYDA 281 MUHTAR ZİYARET EDİLDİ
UEDAŞ’ın hizmet bölgesinde bulunan 2 bin 800 muhtarın tamamı ile periyodik aralıklarla iletişime geçileceği belirtilirken, projenin devreye alındığı 1 Mart 2017 tarihinden bu yana 281 muhtar ziyaretinin yapıldığı kaydedildi. UEDAŞ’ın müşteri memnuniyeti odaklı yatırımları kapsamında, Çağrı Merkezi, Muhtar İletişim Birimi, Mobil Uygulama gibi hizmet ve projelerinin geliştirilerek devam edeceği belirtildi.