UEDAŞ’tan yapılan yazılı açıklamada, müşteri memnuniyetini artırmak için teknolojiden maksimum seviyede yararlanıldığı belirtildi. Şirketin, hizmet bölgesindeki tüm tüketicilere canlı destek ve kapsamlı bilgilendirme sağlamak için mobil uygulama geliştirdiği, yerel yönetimlerle iş birliği çerçevesinde yeni bir adım daha atılarak bu uygulamada ‘muhtar destek hattı’ oluşturulduğu vurgulandı. UEDAŞ’ın hizmet bölgesindeki 4 ildeki muhtarların iletişim bilgilerinin sisteme tanımlandığı ifade edilerek, bu uygulamadan bölgedeki 2 bin 800 muhtarın nisan ayı itibarıyla yararlanmaya başladığı kaydedildi.
EN KISA SÜREDE MÜDAHALE
Açıklamada, iOS ve Android işletim sistemine sahip cep telefonlarında kullanılabilen uygulama sayesinde kullanıcıların planlı kesintiler, anlık kesintiler ve abonelikleriyle ilgili bilgilere rahatlıkla ulaşabildiği, aynı zamanda müşteri işlem yetkilileriyle de iletişim kurulabildiği bilgisi verilerek, ”Hizmet bölgemizde yer alan muhtarlarımızın ihbarlarını öncelikli olarak değerlendiriyor, ihtiyaç ve taleplerde gerekli müdahalenin en kısa sürede gerçekleştirilmesini sağlıyoruz” ifadesi kullanıldı. Açıklamada, mobil uygulamanın, ‘Aboneliklerim’, ‘Planlı Kesintiler’, ‘Başvurularım’, ‘Anlık Kesintiler’, ‘Anketler’ ve ‘Canlı Destek’ bölümlerinden oluştuğu da dile getirildi. UEDAŞ, Bursa, Balıkesir, Çanakkale ve Yalova’da 3 milyon tüketiciye elektrik dağıtım hizmeti veriyor.