Fevziye Yıldız adlı vatandaşın satın aldığı konutun cam balkonlarının yapımında hata olduğunu, boşluklardan rüzgar girdiğini ve bu durumun evin ısınmasını olumsuz etkilediğini iddia ederek kendilerine başvurduğunu ifade eden Yılmaz, şunları kaydetti:
”Garanti süresi içinde şikayette bulundu. Bu ayıplı ve kusurlu ayıptan dolayı 3 bin 186 lira tutarındaki mağduriyetinin giderilmesini istedi. Dernek olarak başvurusunu değerlendirdik ve satıcıya iadeli taahhütlü bir ihtarname gönderdik. Satıcı ihtarnameye olumlu yanıt vermeyince tüketiciyi İl Hakem heyetine yönlendirdik. İl Hakem Heyeti de tüketicinin şikayetinde haklı olduğuna karar verdi. Satıcı şirket, İl Hakem Heyeti kararının iptali için Tüketici Mahkemesine başvurdu. Davacı şirketinin başvurusunu inceleyen Tüketici Mahkemesi başvuruyu reddetti. Böylece tüketicinin haklılığı kesinleşmiş oldu.”