Toyota Akkoyunlu Plaza yeni showroom konseptiyle fark yaratacak

1990 yılından bu yana müşteri memnuniyetini sürekli zirvede tutan Toyota Plaza Akkoyunlu, müşterilerini 2024’te yepyeni bir konseptle ağırlamaya hazırlanıyor.

Toyota Akkoyunlu Plaza yeni showroom konseptiyle fark yaratacak

Türkiye’nin ilk Toyota bayilerinden biri olan Toyota Plaza Akkoyunlu, 2023 satış hedeflerini yakalayarak yılı başarılı bir şekilde tamamladı. 2024’te ise, yenilikçi çalışmalarla tüketicilere fark yaratan hizmetler sunmaya devam edecek.

Toyota tarafından tasarlanan yeni kurumsal kimlik çerçevesinde yenilenecek plaza, markanın otomobil şirketinden bir mobilite şirketine dönüşümünü yansıtacak. Mobiliteyi ve dijital dünyayı bir arada sunan bu yeni konsept, müşterilerin hayatını kolaylaştıracak çözümleri bir araya getirecek. Toyota Akkoyunlu Plaza’da hayata geçecek olan yeni showrooma gelen müşteriler daha keyifli bir atmosferde buluşacak.

Genç kuşak yöneticilerin etkisinin hissedildiği Toyota Akkoyunlu Plaza, görsel olarak yapılan yeniliklerin yanı sıra yenil nesil elektrikli araçların alt yapısına uygun olarak da güncelleniyor.

Toyota markasının bayiliğini 1990 yılında alan Akkoyunlu Motorlu Araçlar, tamamen yeni bir döneme hazırlanıyor. Şu anda 35 dönümlük arazide, 10 bin metrekare kapalı alanda satış, servis ve sigorta alanları bulunan firmanın kurucusu Orhan Coşkun, yönetimi çocuklarıyla paylaşarak çağa ayak uyduran bir otomotiv duayeni olarak dikkat çekiyor. Toyota’nın başarılı temsilcisi Akkoyunlu Motorlu Araçların üçüncü kuşak yöneticilerinden Murat Coşkun ise dijital dönüşüm, elektrifikasyon ve sürdürülebilirlik hakkında görüşlerini açıklarken, 2023 yılını değerlendirdi.

2023 yılını başarıyla tamamladık

Murat Coşkun, 2023 yılını olumlu bir şekilde tamamladıklarını ifade ederek, “Özellikle 2021 ve 2023 yılları arasında çok yoğun bir taleple karşılaştık. Pandeminin getirdiği etkilerden dolayı otomobillerin üretiminde ve tedarikinde bazı sıkıntılar yaşandı. Araçların tedariği gerçekleştikçe, müşterilerimizi haberdar ettik ve bekleme sırasını tamamlamayı başardık. Bundan sonra ise bayilerimize gelen müşterilerimize sıra yazmadan araç temin edebildiğimizi de ifade edebiliriz” dedi.

Mobilite ve dijitalleşme ön planda olacak

Yeni konsepte geçiş hakkında açıklamalar yapan Murat Coşkun, “Elektrifikasyon ve dijitalleşen dünya ile birlikte yenilikçi bir yapıya kavuşacak olan yeni satış konseptimiz, müşterilerin hayatını kolaylaştıracak şekilde düzenleniyor. Burada elektrikli araçlar için şarj istasyonlarımız olacak. Aynı zamanda müşterilerimiz showroomlarımıza geldiklerinde daha yoğun ve hizmet kalitesini artıran bir dijital dünyayla karşılaşacaklar. Bununla birlikte ikinci el markamız olan ‘Xchange by Toyota’ ile ilgili yatırımları artırarak, hem aracını satmak hem de ikinci araç satın almak isteyen tüketicilere daha geniş çaplı hizmetler sunacağız. 2024 yılı, Toyota Akkoyunlu Plaza adına tüketicilerin otomobil ile ilgili tüm hizmetlerine yanıt veren bir nokta olma iddiasını artırarak devam edeceği bir dönem olacak” diye konuştu.

HABERİ PAYLAŞ
ilk yorumu sen yap

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz..
X