TOKİ Başkanı Ergün Turan, İdarenin, şehirlere değer katan binlerce konut ve sosyal donatı inşa ettiğini ve mutlak kalite hedefi ile yeni üretimler gerçekleştirdiğini söyledi. TOKİ’nin 2014’te yenilediği konut üretim çizgisiyle yeni bir markalaşma ve iletişim stratejisi yürüttüğünü ifade eden Turan, İdarenin yatay mimari yaklaşımı, yerellik ve mahalle konsepti üzerine geliştirdiği çözümlerin yanı sıra, ev sahibi olma hayalini gerçekleştirmeye dönük avantajlı kampanyalarıyla da tüketici nezdinde öne çıktığını kaydetti.
İdarenin dünyanın önde gelen bağımsız marka ölçümleme programı Superbrands’in 2016-2017 Türkiye Araştırması’nda süper marka olarak tanımlandığını belirten Turan, ‘’Farklı sektörlerden 4 bin 988 marka arasından tüketiciler tarafından belirlenen 181 süper marka içinde, TOKİ tek kamu idaresi olarak yer aldı. Yenilediği üretim çizgisiyle tüketiciden destek ve yüksek düzeyde olumlu geri bildirim alan idaremiz gayrimenkul sektörünün süper markası oldu” dedi.
Aday markaların konusunda uzman jüri tarafından değerlendirildiğini ve 300 markanın halk oylamasına kaldığını dile getiren Turan, 181 markanın 67 puan barajını aşarak Türkiye’nin süper markaları arasına girdiğinin altını çizdi.