Uzunoğlan, “Geçmişte kırtasiye ürünleri çok sorunluydu. Tekstil ürünlerinde çok ciddi sorunlar vardı. Artık aykırı ürün konusunda ciddi düşüşler var. Bu önümüzdeki süreçte gençlerin daha çok kullandığı takılarda problemler olacağını düşünüyoruz. Fiziksel olarak ürünü aldığınızda olumsuzluğu görme imkanınız var ama takıda öyle değil. Takıyorsunuz boynunuza o takı sizin vücudunuza temas ediyor ve terle birlikte sağlığınıza zarar verebiliyor. Kolye, künye küpe gibi aksesuarlar ciddi manada insan sağlığına zarar verebiliyor. Tüketici bu ürünlerin verdiği zararın farkında olmayabiliyor. Bu dönemde bunlara ağırlık vermeyi planlıyoruz” dedi.
Hedeflerinin ürünlere olan güvensizlik oranının sıfır olması olduğunu vurgulayan Uzunoğlan, “Temel amacımız yüzde 100 güvenli ürünlerin piyasaya arzı. Bu anlamda güvensiz ürüne karşı ‘sıfır tolerans’ diyoruz. Güvensizlik oranları da düştükçe bu hedefimize daha da yaklaşmış olacağız. 2023’e kalmadan yüzde 100 güvenli ürün iddiamızı gerçekleştirmek istiyoruz” diye konuştu.