Elmas, ”Ulusal ve Uluslararası bir platformda bağımsız araştırma sonuçları ve ankete katılan katılımcıların görüşlerine göre tercih edilen marka olmak bizi çok heyecanlandırdı. Bunun için herkese teşekkürlerimi sunuyorum. Sur Yapı olarak aldığımız bu güçle daha iyi projeler üretmeye devam edeceğiz” dedi.
TÜKETİCİ SEÇİYOR
Superbrands, Süper Marka seçiminde öncelikle sektör kuruluşlarının başkanlarından ve otorite isimlerinden oluşan seçici kurul tarafından bin 23 marka belirleniyor. Daha sonra bu markalar çeşitli kriterlere göre 300’e indirgeniyor. Sonrasında bağımsız araştırma şirketi AC Nielsen tarafından tüketiciye sunuluyor. Tüketiciler tarafından oylanarak seçilen markalar ise Superbrands listesine girmeye hak kazanıyor. Superbrands 2014 listesinde Sur Yapı’nın da içinde bulunduğu 134 ulusal ve uluslararası marka yer alıyor.