KIA markasının yetkili bayileri arasında gerçekleştirmiş olduğu Müşteri Memnuniyeti Araştırması’nda, Genel Servis Müşteri Memnuniyeti skorundan en yüksek puanı alan, son 5 yıldır olduğu gibi 2016 yılında da Bursa KIA Yetkili Bayisi İnallar Otomotiv oldu.
Günümüzde müşterilerin markaya olan sadakatinin, verilen satış sonrası hizmetlerin kalitesiyle doğru orantılı olduğuna inanan KIA, her geçen yıl daha da önemli hale gelen müşteri memnuniyetini ölçen araştırmalara ağırlık veriyor.
KIA, müşteri memnuniyetini arttırmak için öncelikle müşterilerin memnuniyet seviyesini düzenli olarak ölçüp takip ediyor. KIA, bu alanda bağımsız araştırma şirketleri ile işbirliği yaparak, Satış Sonrası Müşteri Memnuniyeti araştırması gerçekleştiriyor. Bu araştırmanın sonucunda, birincilik yine son beş yıldır olduğu gibi Bursa KIA Yetkili Bayisi İnallar Otomotiv’in oldu. Yetkili bayi çalışanlarının yetkinlik, uzmanlık, ilgi gibi tutumlarını önemseyen, hizmet kalitesi ve memnuniyet odaklı çalışmaya değer veren İnallar Otomotiv, üst üste 5 yıl müşteri memnuniyetinde ilk sırada yer alarak, kırılması güç bir rekorun sahibi oldu.
İnallar Otomotiv, genel servis memnuniyeti, servisi başkalarına tavsiye etme eğilimi ve servis bağlılığını arttırmaya yönelik gösterdiği çaba ile KIA Türkiye distribütörü Çelik Motor tarafından bu yıl da ödüllendirildi. Marka imajını daha da sağlamlaştırmayı hedefleyen İnallar Otomotiv, mükemmel hizmet sunma adına çalışmalarına devam etmeyi planlıyor.