İnallar Otomotiv’den yapılan açıklamada, şirketin inandığı ve bayiliğini üstlendiği markalardan biri olan KIA ile önemli bir başarıya imza attığı belirtildi.
KIA İnallar’ın bağımsız Ipsos KMG araştırma şirketi tarafından yapılan Türkiye Servis Müşteri Memnuniyeti Anketi sonucunda 2012 ve 2013 yıllarında olduğu gibi 2014 yılında da Türkiye 1’incisi olduğunun altı çizilen açıklamada, ”Başta Bursa olmak üzere Marmara Bölgesi’ndeki tüketicilerin ihtiyaçlarını göz önünde bulundurarak geniş bir ürün yelpazesi sunan, satış ve satış sonrasındaki süreçte tamamen müşteri memnuniyetine odaklanan KIA İnallar, servis hizmetleri ile de fark yaratıyor” denildi.
ALTERNATİF ÇOK
Açıklamada, müşterilere verilen hizmetler şu şekilde özetlendi: ”Ayrıcalıklı bir hizmet anlayışını benimseyen KIA İnallar Servis, müşterilerine ücretsiz servis veya aracın kapıdan alınıp tekrar kapıya bırakılması gibi alternatifler sunuyor.
Aracını sabah saatlerinde İnallar Plaza’ya getirenlere her gün saat 09.30’da şehir merkezine, akşam 17.00’da ise şehir merkezinden İnallar Plaza’ya ücretsiz müşteri servisi sunulmasının yanı sıra, eğer istenirse bakım yapılacak olan araç kapıdan teslim alınıp, bakım sonrası tekrar kapıya bırakılıyor.”