İrem Helvacıoğlu ve Ulaş Tuna Astepe’nin başrolünde oynadıkları dizinin yurtdışı satışlarında büyük bir başarı sağladığı daha önce medyaya yansımıştı.
Yalnızca Türkiye’de değil, dünyanın farklı ülkelerinde de ilgi çeken dizinin tanıtımında kullanılan cümleler, merakı iyice arttıracak nitelikte.
Milliyet Gazetesi’nden Sina Koloğlu, “Böyle konusu olan dizi merak edilmez mi?” başlıklı yazısında Latin ülkelerinde, Türk dizilerine gösterilen rağbeti hatırlatarak Meksika televizyonunda Sen Anlat Karadeniz’in nasıl sunulduğunu anlattı.
Koloğlu, Meksika’nın en büyük TV ağı Imagen TV’de “Türkiye’de gerçek bir sansasyon olan dizi yayınlanacak” şeklinde bir anons yapıldığını belirterek “‘Sen Anlat Karadeniz’i böyle tanıtmış ve “Pek yakında” demiş. Meksika’da dizi ‘Mar Negro’, yani ‘Karadeniz’ adıyla yayında. Dizi haberiyle ilgili ‘Sen Anlat Karadeniz’in 30 ülkede yayında olduğunun altı çizilmiş” açıklamasını yaptı.
Dizinin aynı zamanda YouTube’ta 3 milyon takipçisi olan tek Türk dizisi” şeklinde de sunulduğunu belirterek şöyle devam ediyor:
“Sonra da kısa bir özet vermiş. ‘Nefes bir psikopata satılıyor ve çocuğuyla sekiz yıl bir eve kapatılıyor. Burada cesaretli Tahir’le karşılaşıyor. Özgürlük mücadelesi ve aşk başlıyor’ şeklinde… Böyle bir konu ilgi ve alaka görmez mi? Tam Latin damak tadında…”