‘Samimi ve içten olmak markaya değer katar’

Yeşim Tekstil Kadın ve Çocuk Kulübü’nün, Uludağ Soroptimist Kulübü ile birlikte hayata geçirdiği ‘Kelebeğin Dünyası’ projesi çerçevesinde Yeşimli çalışanlarla bir araya gelen Arkon Danışmanlık Kurucu Başkanı Haluk Kayaaslan, ‘Kişisel marka olmak’ başlıklı

‘Samimi ve içten olmak markaya değer katar’

Konuşmasına markanın tanımıyla başlayan Kayaaslan, “Marka; şahıs, işletme veya kurumun ortaya çıkardığı ürün veya hizmetleri insanlara ulaştırırken kullandığı bir köprüdür” dedi. 

Marka olabilmek için güçlü yanlarımız kadar zayıf yanlarımızı da kabul etmemiz gerektiğini belirten Kayaaslan, kişisel marka olma yolundaki adımlarla ilgili olarak, “Kişisel marka olmak aslında tamamen başkalarının sizi nasıl algıladığından ibarettir. Kişisel marka hayattaki duruşunuzla ilgili dış dünyaya verdiğiniz mesajdır. Samimi ve içten olmanız da markanıza değer katar” diye konuştu.

Söyleşinin ardından Yeşim çalışanlarının sorularını da yanıtlayan Kayaaslan’a Yeşim Tekstil Kurumsal İletişim Müdürü Dilek Cesur plaket takdim etti.

HABERİ PAYLAŞ
ilk yorumu sen yap

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz..
X