Sadrettin Şengül Otomotiv’den dev dünya markası “MOTRIO” ile işbirliği

Bursa’nın satış sonrası bakım ve onarım hizmetleriyle sektörün dikkat çeken markalarından biri olmayı başaran Sadrettin Şengül Otomotiv, dünyada 9 bin üzerinde servis ağı noktası olan ve Renault’nun tescilli yedek parça markası MOTRIO ile yollarını birleştirdi…

Sadrettin Şengül Otomotiv’den dev dünya markası “MOTRIO” ile işbirliği

Melis EVCİMEN

Kamera: Bircan Örsel\ Kurgu: Dilek Özyer

Sadrettin Şengül Otomotiv’in kurucu Sadrettin Şengül, bugün düzenlediği lansman etkinliğinden basın mensuplarına açıklamalarda bulundu…

Şengül, “Bu mutlu günümüzde buraya teşrif edip bizi yalnız bırakmadığınız için hepinize teşekkür ederiz. Otomobil satış sonrası hizmetlerde global bir firmada, 15 yıl bölge müdürlüğü yaptıktan sonra dışarıda kendime ticaret hayatı kurup Sadrettin Şengül Otomotiv’i kurdum. Sadrettin Şengül Otomotiv, 2021 yılında İzmir yolu üzerinde Nilüfer ilçesinde kurulmuş satış sonrası hizmetler veren bir otomobil servis noktası. Ortalama günlük 10-12 müşteriye hizmet veren hem mekanik alanda hem elektronik alanda hem de kaporta ve boya hasar alanına hizmet veren bir noktayız. 3 yıldır kendi ismimizle devam ettiğimiz bu servis hizmetini bugün itibariyle dünyada Renault’nun global olan MOTRIO servis ağı ile birleştirdik. MOTRIO dediğimizde bugün bütün global firmalar, distribütörler kendilerinin yetkili servislerinin haricinde mutlaka alternatif bir servis ağı geliştiriyorlar. Dünyada 9 bin üzerinde servis ağı noktası olan MOTRIO ile bugün yollarımızı birleştirip bundan sonraki yolumuza Renault’nun tescilli yedek parça markası olan MOTRIO ile Franchise’ı ile birlikte devam ediyor olacağız.Tüm müşterilerimize aynı kalitede ve aynı güvenlikte hizmet vermeye devam edeceğiz” şeklinde konuştu…

4 KITADA 2 BİN 500 NOKTADA SERVİS AĞI

Renault’nun tescilli yedek parça markası ve özel servis ağı MOTRIO’nun Türkiye genelinde 100 nokta sayısına ulaştığından ve kısa vadede hedefin 200 nokta sayısına ulaşmak ulaşmak olduğunu ifade eden Sadrettin Şengül, sözlerini şöyle sürdürdü:

“1998 yılında Fransa Paris’te başlayan bu serüven, 2020 yılında organizasyonunu İtalya’ya taşıyarak yoluna kararlı adımlar ile devam etmektedir. MOTRIO genç ve dinamik bir şirkettir. Gelenek ve yeniliği hedeflemiş, bu 2 olguyu ticari markası haline getirmiştir: 21 ülkede faaliyet gösteren MOTRİO, 4 kıtada 2.500 üzerinde noktası ile çok markalı araçlardan oluşan bir servis ağıdır. Türkiye dahil olmak üzere 90 ülkedeki parça üreticileri ve distribütörler kanalıyla 10.000 üzerinde yedek parça referansı ile piyasadaki yüzde 80 üzerinde marka/model bazında bakım, aşınan vb. gruplardaki müşteri ihtiyaçlarını komple karşılayabilir yeterliliktedir. Uygun fiyatlı, çoklu markalı, herkesin ihtiyacına yönelik servisçilik anlayışı ile çalışıyoruz. Standartlarımızı yükseltmek için tüketicilerimize yani müşterilerimize yüksek kaliteli parçalar ve dünya çapında çok markalı hizmetler sunuyoruz.”

HABERİ PAYLAŞ
ilk yorumu sen yap

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz..
X