Osmangazi’de kesintisiz hizmet

Osmangazi Belediyesi Çağrı Merkezi’nde hizmet veren personeller, ayda yaklaşık 3 bin vatandaşla görüşme gerçekleştiriyor.

Osmangazi’de kesintisiz hizmet

Çağrı Merkezi, 2017 yılının ilk 8 ayını kapsayan verilerine göre ise yaklaşık 100 bin vatandaşa hizmet verdi. Bu görüşmelerde, 80 bin vatandaşa telefonla bilgi verilirken, 17 bin vatandaşın talebi, ‘istek, şikâyet ve öneri’ olarak bilgisayar ortamında kayıt altına alındı. 15 bin vatandaşa da bilgi verilmek amacıyla geri dönüş yapıldı. Ayrıca, 5 bin vatandaşın da Osmangazi Belediyesi’ne mail aracılığıyla gönderdiği tüm istek, şikâyet ve öneriler de kayıt altına alınarak geri dönüş yapıldı.

Çağrı Merkezi’nde, vatandaşlardan gelen tüm istek, şikâyet ve öneriler dinlenip kayıt altına alınarak müdürlüklere yönlendiriliyor. Evrak takibinin ardından müdürlük tarafından en kısa sürede sonuçlanarak vatandaşa yine çağrı merkezi tarafından geri dönüş yapılıyor. 

“TEK TUŞLA OSMANGAZİ YANINIZDA”

Osmangazi Belediyesi Çağrı Merkezi’nin vatandaşa büyük kolaylıklar sağladığını ifade eden Osmangazi Belediye Başkanı Mustafa Dündar, “Vatandaşımız, Çağrı Merkezimiz ile hızlı ve kolayca işlemlerini yapabiliyor.  Vatandaşlarımız, 444 16 01 numaralı telefonu arayarak, belediye hizmetlerinden rahatça yararlanıyor. 7 gün 24 saat hizmet veren çağrı merkezimiz sayesinde vatandaşlarımız, belediyeye gelmeden evinden bir telefonla işlem yapabiliyor. Sesli yanıt (IVR) sistemi sayesinde istek ve şikâyetlerin ilgili birime aktarılarak anında çözüme kavuşuyor” diye konuştu. 

HABERİ PAYLAŞ
ilk yorumu sen yap

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz..
X