Aydın, yazısında şu ifadeleri kullandı:
Bursa Kültür Turizm ve Tanıtma Birliği’nin girişimiyle Bursa, Londra sokaklarında görücüye çıktı.
İlimizin küresel ölçekte tanıtımı için SSBC London isimli danışmanlık şirketi aracılığıyla şehrimiz, ‘Come to Bursa’ projesi çerçevesinde dijital sırt çantalarıyla Londra’da tanıtıldı.
İngiltere merkezli marka ve danışmanlık şirketinin kurucusu Serhan Sudaş’ın girişimleriyle şehrimizin tanıtımına Londra caddelerinde önemli bir katkı sağlandığını görüyoruz.
Şirket kaynaklarıyla finanse edildiğini öğrendiğimiz, ‘Come to Bursa’ temalı dijital ekranlı sırt çantalarıyla yapılan tanıtım kampanyası İngiliz başkentinde ilgi görmüş.
Bursa’nı kış turizmi, sağlık turizmi ve inanç merkezlerinin görsellerinin yer aldığı dijital ekranlarla Londralılar Bursa’ya davet edilmiş.
Emek verenleri tebrik ediyoruz.