Junioshow’a 25 bin ziyaretçi

Bursa’da 10-14 Ocak tarihleri arasında gerçekleştirilen ve bebe çocuk giyimindeki yeniliklerin sergilendiği fuar, büyük ilgi gördü. 50 ülkeden gelen 25 bin ziyaretçi sektöre moral oldu.

Junioshow’a 25 bin ziyaretçi

Bursa Ticaret ve Sanayi Odası (BTSO) ile Tüyap Bursa Fuarcılık AŞ katkılarıyla Bebe Çocuk Konfeksiyonu Sektörü Sanayici ve İşadamları Derneği (BEKSİAD) işbirliğinde düzenlenen Junioshow Fuarı kapılarını kapadı.

2017 yılı modasını belirleyen ve ilkbahar-yaz tasarımlarının görücüye çıktığı fuar, sektörün tasarım ve inovasyon odaklı büyümesine de öncülük etti. Bursa Uluslararası Fuar ve Kongre Merkezi’nde 10 Ocak 2017 tarihinde geniş bir katılımla kapılarını açan fuar, 14 Ocak akşamına kadar çok sayıda yerli ve yabancı iş profesyonelini ağırladı. Program boyunca BTSO’nun Ur-Ge projesi kapsamında Ekonomi Bakanlığı’nın destekleriyle Almanya, Birleşik Arap Emirlikleri, Çin, İngiltere, İtalya, Rusya, Ukrayna gibi 50 ülkeden profesyonel alım heyetleri sektör temsilcileriyle ikili iş görüşmeleri gerçekleştirdi. Ayrıca, fuar kapsamında düzenlenen ‘Genç Tasarımcılar Yarışması’ ve ‘Junio Defile’ gibi etkinliklerin yanı sıra ‘Trend Alanı’ da ziyaretçilerden büyük beğeni aldı.

TEMMUZDA YENİDEN YAPILACAK

BTSO Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı İsmail Kuş, endüstri ve üretim şehri olan Bursa’nın fuarcılık çalışmalarıyla ihracatının ve rekabetçiliğinin daha da güçlendiğini ifade etti. Bebe ve Çocuk Konfeksiyonu sektöründe üretimin yüzde 80’ini Bursalı firmaların tek başına karşıladığını hatırlatan Kuş, firmaların BTSO’nun yürüttüğü UR-GE projeleri ve fuarcılık çalışmalarıyla kabuğunu kırarak, dünya pazarlarında önemli bir oyuncu olma yolunda ilerlediğini söyledi. Kuş, ”Böyle bir organizasyonu yaparken bizim çıkış noktamız BEKSİAD ile oluşturduğumuz UR-GE Projesi oldu. Fuarlarla birlikte farklı bir vizyona kavuşan firmalarımız, yeni dönemde tasarım anlamında da önemli aşamalar kaydetti. Üretimin merkezi Bursa’mızın, modanın ve tasarımın da merkezi haline gelmesini hedefliyoruz. Sektör temsilcilerimizden gelen yoğun taleple üzerine 2017 yılında fuarımızı iki kez düzenleme kararı aldık. Temmuz ayında Junioshow’u bir kez daha ziyaretçilerle buluşturacağız” dedi.

GÜZEL BİR BAŞLANGIÇ

Tüyap Bursa Fuarcılık AŞ Genel Müdürü İlhan Ersözlü de, fuarın geçen yıla göre yüzde 50 büyüdüğünü dile getirdi. Fuarın 200’e yakın yerli üreticinin özel dekor stantlarının yer aldığı 5 ayrı salonda ve toplam 30 bin metrekarelik alanda gerçekleştirdiklerini kaydeden Ersözlü, Junioshow ile 2017 yılına güzel bir başlangıç yaptıklarını belirtti. Ersözlü, ”İlkbahar-yaz konseptiyle düzenlen fuar, 50 farklı ülkeden gelen iş adamının Bursalı üreticilere verdikleri milyon dolarlık sipariş ile hem bölge hem de ülke ekonomisine katma değer sağlayarak Bursa’nın bebe çocuk konfeksiyonu sektöründe Avrasya coğrafyasının merkezi haline gelmesini sağladı. Firmalarımızın kurdukları iş bağlantıları sektörün üretimine, rekabetine ve ihracatına büyük katkı sağladı” diye konuştu. Ersözlü, fuarı 5 günde 50 ülkeden 25 bin 895 iş profesyonelinin ziyaret ettiğini kaydetti.

TÜM BEKLENTİLERİ KARŞILADI

BEKSİAD Başkanı Halil Atalay ise, sektörün Junioshow ile tekrar hayat bulduğunun altını çizdi. Atalay, ”Firmalarımızın tüm beklentilerini karşılayan bir fuar oldu. Fuar boyunca firmalarımız çok önemli iş bağlantıları kurdular. Fuara yalnızca profesyonel ziyaretçilerin davet edilmesi burada çok belirleyici oldu. BTSO, TÜYAP Bursa Fuarcılık ile birlikte örnek bir fuar çalışmasına imza attı” dedi.

HABERİ PAYLAŞ
ilk yorumu sen yap

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz..
X