İletişim güçlenecek hizmet hızlanacak

Uludağ Elektrik Dağıtım AŞ’nin (UEDAŞ) yeni Genel Müdürü İbrahim Gümüşlü, çok iyi işler yaptıklarını, ancak hala kendilerini geliştirmeleri gereken alanlar olduğunu belirterek, ”İletişimde daha güçlü olacağız, hizmetleri hızlandıracağız” dedi.

İletişim güçlenecek hizmet hızlanacak

AYŞEGÜL GÜRAL AKTÜRK

Gümüşlü, Olay Medya’yı ziyaretinde yaptığı açıklamalarda, Bursa’ya yabancı olmadığını ve 2010 yılında UEDAŞ özelleştirildiğinde burada görev aldığını hatırlattı. Üç yıllık bir aradan sonra yeniden Bursa’da geldiğini ifade eden Gümüşlü, ”Bursa bizim ilk göz ağrımız. Çok iyi şeyler yaptık ama hala yolumuz var. Başarmaya geldik. Organizasyonlarda değişikliklerimizi yaptık. Hızlı bir aksiyon alacağız” diye konuştu. Gümüşlü, elektrik dağıtımının sıkıntılı bir konu olduğunu ve hizmette ciddi yatırımlar yapıldığını vurguladı. Bursa’da özelleştirme öncesinde sorumluluk alanındaki 4 şehrin toplam yatırım bütçesinin 20-25 milyon lira olduğunu anımsatan Gümüşlü, kendilerinin şuan yıllık 250 milyon liralık yatırımlara imza attıklarının altını çizdi. 

YENİ TEKNOLOJİYİ GETİRECEĞİZ

Müşteri memnuniyeti ve müşteri hizmetleri konusunda kendilerini geliştirmeleri gereken alanlar bulunduğuna dikkat çeken Gümüşlü, şunları kaydetti:

”Mevcut iyi durumu sürdürüp üzerine neler katabiliriz o konuda çalışacağız. Sonuçta yaptığımız iş ticari gibi gözüküyor ama paydaşlarımızın yüzde 90’ı hep kamu. Dolayısıyla herkese optimal memnuniyet sağlayabilecek biraz kendimizi geliştirmemiz gereken alanlar var. İletişimde daha güçlü olacağız, hızlı hizmet götüreceğiz, teknolojiyi getireceğiz. Yapılan şeyler var ama biraz daha hızlanacağız.”

MÜŞTERİNİN AYAĞINA GİDİLECEK

İbrahim Gümüşlü, Bursa’nın, şehirde bulunmadığı 3 yıl boyunca yatırım ve teknik olarak biraz değiştiğini, ancak müşteri hizmetleri konusunda hala alması gereken mesafe bulunduğunu kaydetti. Gümüşlü şöyle devam etti: 

”Perakende şirketlerinde mecbursunuz diğerleriyle rekabet etmeye ama dağıtım şirketinin rekabet alanı yok; tek başına. Biz bu zihniyeti biraz değiştireceğiz. Tekel de olsa hizmet kalitesini artırmak için hızlı aksiyonlar alacağız. Müşterinin ayağına gideceğiz. Müşterileri çağırmayacağız. Dolayısıyla o kuyruklar, işlemler anlamında bir şeyler yapacağız.”

HABERİ PAYLAŞ
ilk yorumu sen yap

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz..
X