Havalimanında ‘Dammam’ karışıklığı

THY’nin Dammam-İstanbul tarifeli seferiyle Atatürk Havalimanı’na gelen ve özel yer hizmetleri şirketi Turkish Ground Services’in (TGS) otobüs şoförünün hatası nedeniyle dış hatlar terminali yerine iç hatlara bırakılan yolcular, görevlilerinin fark etmesi

Havalimanında ‘Dammam’ karışıklığı

Türk Hava Yolları’nın (THY) Dammam-İstanbul tarifeli uçağının Atatürk Havalimanı’na gelişinin ardından özel yer hizmetleri şirketi Turkish Ground Services’e ait (TGS) otobüs şoförünün hatası nedeniyle dış hatlar terminali yerine iç hatlara bırakılan yolcular, görevlilerinin dikkati sonucu dış hatlara yönlendirildi.

Edinilen bilgiye göre, Suudi Arabistan’ın Dammam kentinden hareket eden THY uçağı, sabah saatlerinde Atatürk Havalimanı’na geldi. Açığa park eden uçaktaki 42 yolcu apronda bekletilen özel yer hizmetleri şirketi TGS’nin otobüsüne bindi. Bu sırada görevliden bilgi alan otobüs şoförü, Dammam kentini “Dalaman” olarak anladı. Şoför, bu nedenle yolcuları dış hatlar terminali yerine iç hatlara taşıdı.

İç hatlar terminalinde bekleyen TGS personeli de otobüs şoförüne yolcuların nereden geldiğini sorduğunda “Dalaman” cevabını aldı. Bunun üzerine yolcular, iç hatlar terminalinde indi. İç hatlar geliş terminali girişinde görevlendirilen TGS personelinin yapılan hatayı son anda fark etmesiyle yolcular dış hatlara götürüldü.

Yolcuların dış hatlar terminalindeki pasaport kontrolünün ardından havalimanından ayrıldığı öğrenildi.

HABERİ PAYLAŞ
ilk yorumu sen yap

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz..
X