Game Of Thrones’ta bir hata daha

Game of Thrones hayranları, dizinin 8. sezon 5. bölümünde, sağ elini kaybeden ve bunun yerine bir takma el kullanmaya başlayan Jaime Lannister’ın sağ elinin yeniden göründüğünü fark etti.

Game Of Thrones’ta bir hata daha

Game of Thrones hayranları, dizinin 8. sezonunda yeni bir hata yakaladı.

‘The Bells’ adlı 5. bölümde, Danimarkalı oyuncu Nikolaj Coster-Waldau’nun oynadığı Jaime Lannister karakteriyle ilgili bir hata göze çarptı.

3. sezonda sağ elini kaybeden ve bunun yerine bir takma el kullanmaya başlayan Jaime Lannister’ın sağ eli son bölümde yerinde görünüyordu.

Kız kardeşi ve aynı zamanda sevgilisi olan Cersei Lannister (Lena Headey) ile Kızıl Tut’ta karşılaştığı sahnede birbirlerine sarılırken Jaime’nin sağ eli görünüyor.

HBO yetkilileri Jaime’nin sağ elinin sahnede görünmediğini, sosyal medya kullanıcılarının sonradan dijital programlarla ekleme yaptığını belirtse de henüz bu iddia doğrulanmadı.

jaime.jpg

Game of Thrones’un 8. sezon 4. bölümünde Starbucks bardağı görünmesi de sosyal medyada çok konuşulmuştu.

Arya Stark’ın zaferini kutlamak üzere bir araya gelen ve kadeh kaldıran kahramanların masasında kahve zinciri Starbucks’ın bardağı vardı. Masanın üzerinde ve Daenerys Targaryen’in önünde duran Starbucks bardağı pek çok çekimde görüldü.

Sosyal medya kullanıcıları arasında bardağın viral amaçlı konulduğunu savunanlar da vardı, orada unutulduğunu düşünenler de.

Game of Thrones’un sanat yönetmenlerinden Hauke Richter, Variety’e yaptığı açıklamayla konu hakkında görüşlerini paylaştı. 1. sezondan beri Game of Thrones’ta sanat yönetmeni olarak görev alan Richter, henüz bu haftaki bölümü izlemediğini fakat dizilerde de filmlerde de bazen yanlışlıkla bir şeylerin sette unutulabildiğini ve bunun kurgu aşamasında da gözden kaçabileceğini söyledi. Richter’e göre Starbucks bardağının sahnede unutulmasının bu kadar büyük bir olaya dönüşmesinin sebebi Game of Thrones’ta daha önce hiç böyle bir hata yapılmamış olması.

Öte yandan medya takip platformu Critical Mention’ın verilerine göre yapılan bu hata, markanın 2.3 milyar dolarlık bir reklam ve tanıtım yapılmasına vesile oldu.

HABERİ PAYLAŞ
ilk yorumu sen yap

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz..
X