Müşterilere kolaylık sağlamak için başlatılan uygulama ile kullanıcılar, ‘Canlı Destek’ bölümünden tüm istek, öneri ve şikayet bildirimlerini anlık olarak müşteri temsilcisine iletebiliyor. UEDAŞ Kurumsal İletişim Müdürlüğü’nden konuya ilişkin yapılan açıklamaya göre, iOS ve Android işletim sistemine sahip cep telefonlarında kullanılabilen uygulama sayesinde kullanıcıların planlı kesintiler, anlık kesintiler ve abonelikleri ile ilgili bilgilere rahatlıkla ulaşabildiğini aynı zamanda müşteri İşlem yetkilileri ile de iletişim kurabildiği belirtildi.
ANINDA ÇAĞRI MERKEZİNE
Kullanıcılar sistemde kayıtlı adresleri, o an bulundukları bölge veya farklı bir adres için elektrik kesintisi, aydınlatma, arıza kaydı ve acil durumlar konusunda kayıt oluşturabiliyor. Mobil cihazlardan oluşturulan kayıtlar anında UEDAŞ Çağrı Merkezi’ne ve saha ekiplerine iletilerek taleplerin hızlı bir şekilde giderilmesi sağlanıyor. Müşteriler yaptıkları şikayet ile ilgili son durumu cepten, web sitesinden ve Çağrı Merkezinden kolaylıkla öğrenebiliyor. Oluşturulan kayıtlar bilgi sistemi üzerinden anında sisteme kaydedilerek sahaya aktarılıyor. Planlı Kesintiler bölümünden planlı bakım, onarım çalışmaları nedeniyle yapılacak kesintilerden 48 saat öncesinde haberdar olunabiliyor. Mobil uygulama, ‘Aboneliklerim, Planlı Kesintiler, Başvurularım, Anlık Kesintiler, Anketler, Canlı Destek’ bölümlerinden oluşuyor.