Çakırcalılar belediye hizmetlerini vatandaşın ayağına götüren iletişim merkezi ile belediye ile ilgili taleplerini doğrudan iletecekleri bir merkeze kavuşmuş oldu. İznik Belediye Başkanı Osman Sargın, “Bu merkezin kurulmasıyla birlikte kapı kapı, masa masa dolaşmalar, ‘bugün git yarın gel’ler tarihe karıştı. İletişim merkezi, hizmeti halkın ayağına götürerek vatandaşın zaman kaybetmesini önleyen, güvenilir ve kolay ulaşılabilir bir yönetim anlayışını vatandaşlarımıza sunuyor. Halkımızın belediye ile ilgili tüm işlerini danışabileceği, bunun yanında talep ve şikayetlerini de ileterek takibini yapabilecekleri bir hizmet” dedi.
Çakırca’ya iletişim merkezi
İznik Belediyesi İletişim Merkezi (İZBİM) Çakırca Mahallesi’nde hizmete başladı.