Yılmaz, yazısında şu ifadeleri kullandı:
Satışın… Sonuçlandığını öğrenince hüzünlendik. Fabrikası kapanmış olsa da, Bursa ve sanayileşmesinin sembolü Merinos’un isim hakkı 2.9 milyon liraya Gaziantep’teki halı üreticisi firmaya satılmış.
Oysa…
Özelleştirme İdaresi Başkanlığı tarafından Merinos’un isim hakkının satışa çıkarıldığını 21 Ağustos’ta duyururken, isim hakkının Bursa’da kalabileceğini umuyorduk.
Beklenti de…
Bursa Büyükşehir ya da BTSO’nun satın almasıydı.
Bursa koca tekstil şehri..
Son kullanıcıya yönelik bir markamız olmadı malesef..
Örn. malum ispanyol firma Z..A ; da bir fason üretici iken geldiği durum ..
Şehrimizden global devler çıkma potansiyeli var iken .. malesef hep imalatçı olarak kaldık
sonra da global değişikliklere ayak uyduramama ve kurumsallaşamama sebebiyle tarihin tozlu sayfalarına gömülen şirketlerimiz oldu ve bu giidişle olacak da …
BTSO burada bence çok yüksek bir vizyon koymalı her sektörde Bursayı ayaklandırmak için..