Yılmaz, yazısında şu ifadeleri kullandı:
Geçit’te… Burasaray’ı son istasyonu Emek’ten Şehir Hastanesi’ne uzatacak metro hattı çalışmalarıyla çok özel sorunlar ortaya çıktı.
Örneğin…
Tünel çalışması uzayınca yol uzun süte kapalı kaldığı için esnaf battı.
Açıldıktan sonra da…
Bu kez 3’er şeritten 6 şeritte yayaların karşıya geçişleri sorun oldu. Yayalar için konan sinyalizasyon da, geçme mesafesi uzun olduğu için araçlara kırmızı ışık süresi uzun tutulmak zorunda kalınca bu defa araç yığılması yaşandı.
Oysa…
Geçit’te yayalar için müteahhidin 3 üstgeçit yapması gerekiyordu, ama birini yaptı, onu da asansör olmadığı için açmadı.
Bu durumu…
29 Mart Cumartesi günü “Dünyanın en pahalı kent süsü: Geçit’teki üstgeçit 2 yıldır bekliyor” başlığıyla duyurduk.
İşte…
En pahalı kent süsü olan o üstgeçit sonunda açıldı ve Geçit trafiği de akıcı hale geldi.