Yılmaz, yazısında şu ifadeleri kullandı:
İlk… 1990’lı yıllarda gündeme gelen Gemlik Engürücük-Kurşunlu-Güzelyalı-Mudanya Sahil Yolu’na 2020’de başlandı. 21.4 kilometrelik yol, Mudanya-Gemlik arasını 18 dakikaya indirecekti.
Engürücük’ten TOGG Kavşağı’na 4.4 kilometre bölünmüş yol olarak geldi. TOGG fabrikası için 2.9 kilometre yeni yol yapıldı. Sonra, Kurşunlu’nun arkasındaki yamacı aştı, ama Altıntaş yakınında durdu.
Mudanya’dan da Tirilye’ye ulaşacak yolun ne zaman biteceği bilinmiyor.
Benzeri İznik, Orhangazi duble yol projesinde yaşanıyor, merak ediyorum ne zaman başlar ve biter!
Bursa ya ne metro ne şehir içi viyadük yol vs yok. Hızlı tren yalan oldu metro sözü yalan oldu. İhracatta üçüncü şehir olan Bursa hak ettiği yatırımı alamıyor.Bursa insanının çalıştığı kazancı başka şehirlere yatırım olarak yapıyorlar
Çalışmanın olduğu doğru proje kapsamında engebeler ve zorluklar bu işin gorunmeyen kısmı çocuk bile 9 ayda oluyor bazı şeyler normal benim en çok timsah arenanın karsısinda Hürriyet’e yapılan proje ve bağlantı yolları çok hoşuma gitti çok büyük bir mimarişehir projesi ve para baronlarinin yatırımı dehşet bir para harcaması var harıl harıl çalışıyorlar bursa ya prestij kazandıran bir özel şirket projesi.helal olsun adamlara.
20 yıldır Orhaneli yolu bitmiyor
Yıllardır Bursa unutuldu.2012 de Temeli atılan tren ,Bursa’yı dağdan Kütahya’ya bağlsyacak yol, Atatürk Kapalı Spor Salonu,Şehir Hastahnesi Metrosu unutulan Projeler arasında.
Altintaş tarafında durmadi,, viyadük calismasi yapiliyor
Evet doğru harıl harıl çalışıyorlar kaç yıldır