Özdal, yazısında şu ifadeleri kullandı:
Yenişehir Havaalanı’ndan 11 Mayıs’ta Muş’a uçak bileti Anadolu Jet ile bin 597 lira. Üstelik 2 aktarmalı.
Sabiha Gökçen-Muş direkt sefer biletleri ise Pegasus ile 820 lira.
Aynı tarihte Sabiha Gökçen’den Trabzon’a direkt uçmak 741 liraya mal olurken, Bursa’dan Trabzon’a uçmanın bedeli bin 359 lira.
Üstelik Yenişehir Havaalanı’dan Muş’a, Trabzon’a, Erzurum’a sefer sayıları çok sınırlıyken, İstanbul Sabiha Gökçen’den bu kentlere uçaklar vızır vızır havalanıyor adeta.
Bir de Yenişehir’den kalkan seferler 2 aktarmalı.
Ayrıca BURULAŞ’ın Terminal’den kalkan otobüsleriyle sadece 100 lira bedelle Sabiha Gökçen’e ulaşma imkanı da söz konusu.
Şimdi siz olsanız Yenişehir’i mi kullanırsınız yoksa Sabiha Gökçen’i mi?
Hiç şüphesiz, hem fiyat bakımından, hem sefer sıklığından ötürü Sabiha Gökçen, Yenişehir’den tereddütsüz bin kat daha cazip.
Cazip olduğu için de Yenişehir atıl, Sabiha Gökçen aktif.
Daha doğrusu Sabiha Gökçen aktif olsun diye Yenişehir atıl bırakılıyor.
Olay Gazetesi Yazarı Mustafa Özdal’ın yazısının tamamı için tıklayın…