Bursalı Uludağ’dan dev işbirliği

Uludağ İçecek ve Turkish Airlines Euroleague arasındaki sponsorluk sözleşmesi 3 yıl daha uzatıldı… Uludağ İçecek Türk A.Ş. 2. Başkanı Ömer Kızıl, “Bursa’dan çıktığımızı unutmuyoruz ama globalde de büyümeye devam ediyoruz. Resmi sponsorluğumuz Euroleague ve Uludağ için hayırlı olsun” dedi.

Bursalı Uludağ’dan dev işbirliği

Emre KURTBAY

Türk sporuna uzun yıllardır destek veren Uludağ İçecek, Avrupa basketbolunun 1 numaralı organizasyonu olan Turkish Airlines Euroleague ile olan resmi sponsorluk anlaşmasını 3 yıl daha uzattı.

Bu anlaşma için İstanbul Galataport’ta yer alan Frankie Restasurant’ta yapılan sponsorluk lansman toplantısına Uludağ İçecek Türk A.Ş. 2. Başkanı Ömer Kızıl, Uludağ İçecek Türk A.Ş. CEO’su Mete Öz ve Euroleague Ticari Sorumlusu Gawain Davies ile birlikte Uludağ İçeçek Türk A.Ş. Yönetim Kurulu Üyesi ve Bursaspor eski başkanlarından Levent Kızıl, Bursaspor Yörsan Başkanı Sezer Sezgin, Genel Menajer Özgün Önver ile Euroleage takımlarının temsilcileri ve çok sayıda basın mensubu katıldı.

CİDDİ GERİ DÖNÜŞ ALACAĞIZ

İlk olarak söz alan Uludağ İçecek Türk A.Ş. CEO’su Mete Öz uluslararası çapta pazarlama faaliyeti yapmayı düşündüklerini ve Euroleague oluşumundan da ciddi geri dönüş beklediklerini söyledi.

Bursasporlu olduklarını ve geçmişte Frutti Extra ile birlikte Bursaspor’un yanı sıra Euroleague final four’larında da sponsor olduklarını aktaran Öz, “Basketbola desteğimiz devam ediyor. Ortadoğu ve balkanlarda ciddi açılıma giriyoruz. Uluslararası çapta pazarlama faaliyeti yapmayı düşünüyoruz. Şu anda yeniden yapılanma içindeyiz. Almanya’da bir şirket kurduk. Euroleague oluşumuz ile Avrupa’da ciddi anlamda geri dönüş alacağımızı düşünüyorum.” dedi.

ULUDAĞ DEĞER KATACAK

Uludağ İçecek’in 3 yıl boyunca kendilerine değer katacağını belirten Euroleague Ticari Sorumlusu Gawain Davies ise “İstanbul bizim için çok önemli bir şehir. Sponsorluk anlaşmasını yenilediğimiz için çok mutluyuz. Ömer bey ve Mete beye teşekkür ediyorum. Bu sponsorluk anlaşmasını yenilemek bizim için çok önemi. Bir üst seviyeye taşıyoruz. Yerelden globale taşımak çok önemli bizim için. Uludağ için Almanya, Fransa ve Sırbistan önemli marketler. Bence burada oturmamızın sebebi Euroleague ve Uludağ için global anlamda çok önemli. Şimdi zor taraf başlıyor. İyi çalışmalıyız. Uludağ bize 3 yıl boyunca değer katacak.” diye konuştu.

Davies ayrıca bu sezon Euroleague final four’unun Belgrad veya Abu Dabi’de oynanması konusunda önümüzdeki hafta karar verileceğini aktardı.

BURSA’DAN ÇIKTIĞIMIZI UNUTMUYORUZ

Bu sene Uludağ İçeçek olarak Türkiye’de Frutti Extra, Avrupa’da ise Uludağ Gazoz’u ön plana çıkardıklarını ifade eden Uludağ İçecek Türk A.Ş. 2. Başkanı Ömer Kızıl, “15 yıldır premium markasıyla Bursa filarmoniye destek sağlıyoruz. Beş yıldır Uludağ Ultra Trail koşularımız devam ediyor. 4 yıl Frutti Extra Bursaspor ile işbirliği yaptık. Yıllardan beri futbolun da içerisindeyiz 86 yılında Bursaspor kupa şampiyonu oldu. 2006’da abim Levent Kızıl ile şampiyon olup Süper Lig’e geri geldik. 2010’da Süper Lig şampiyonu olduk Bu üç şampiyonlukta da Uludağ forma sponsoruydu. Bugün Bursaspor 3. Lig’de olmasına rağmen 45 bin kişilik seyirci rekoru kırıldı. Bursa’dan çıktığımızı unutmuyoruz ama globalde de büyümeye devam ediyoruz. Resmi sponsorluğumuz Euroleague ve Uludağ için hayırlı olsun” şeklinde konuştu.

 

HABERİ PAYLAŞ
ilk yorumu sen yap

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz..
X