Yılmaz, yazısında şu ifadeleri kullandı:
Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey yönetimi ulaşımı kolaylaştıracak uygulamalara da başlıyor.
İlk olarak…
Mudanya Yolu’nda trafik yoğunluğuna karşı metrobüs düşünülüyor. Bunun için de yolda düzenlemeler planlanıyor.
Mudanya Metrobüs Hattı’nı yakında açıklamak için hazırlık yapılıyor.
Metrobüs mevcut yol için müsait değil , şeritten çalar ki bu felaket olur. Mevcut yol genişletilirse evet güzel bir cözüm olabilir
Sorun gecit bademli kavsagi arasinda.trafik burada tikaniyor.yapilmasi gereken gecitteki 3 isigi kaldirmak.bunun icinde ya alt gecit yada ust gecit yapilmasi.ikinci bir husus yine gecit bademli arasindaki koprunun iki tarafli olarak genisletilmesi.bunlar yapilirsa araclar tikaniklik olmadan gidebilir.
Geçit-Bademli arası yaya geçişi kabus gibi Metrobüsten evvel bu duruma çözüm bulunmalidır.
Eğer metrobüs te mevcut yola yapılırsa tam bir katliam olur
Arkadaşlar, zaman kısa vadeli çözümlerin zamanı değil, bu işin tek çözümü uzun vade de işi çözecek olan Metro hattı çözümüdür. Evet maliyetli olmasına karşılık , hem halkın konforlu bir şekilde seyahatini sağlayacak, hemde uzun süre belediyeye istihdam ve gelir kaynağı sağlayacak bir yatırım. Üstelik mevcut eski bir güzergah varmış, ondan faydalanarak kısa sürede tamamlanabilecektir.
Metro yada Tramvay ne yaparsanız yapın, eyer bu yolları daraltıpta metro falan yapmanız sadece masraf. Şuan hali hazırda ki yola adam akıllı ve kesintisis bir şerit eklemeniz problemi çözer. Gereksiz yeni bir hat oluşturmak çok saçma ve yazık kaynaklara.
Metrobüs ler yolda kalsın yansın trafik daha çok sıkışsin de diye mi
Yahşibey bozkurt cd dönencenin olduğu yer berbat oralarıda bigörün
Metrobüs yapılınca yol 3 şeritten daha da daralmaz inş
Geçitten direk şehir hastanesi ve çevre yoluna bağlanan yol yapın, bir nebze olsun trafik rahatlar
Belediye şehrin batısında kendi arazilerinde yerel TOKİ konusuna soyunsun bence Bursa’nın konut sorununu çözen kişi ölene kadar başkan olarak kalacaktır
1 tane metrobüs 300 kişi taşıyor. ve fiyatı 51.194.880,00 ₺.
1 tane 12 metre otobüs 110 kişi taşıyor. ve fiyatı 8.959.104,00 ₺
siz olsanız 1 tane 300 kişilik araç mı alırsınız? yoksa 6~ tane 110 kişilik otobüs alıp 660 kişi mi taşırsınız?
12 metre otobüsü her türlü hatta verebilrsiniz. ve 6 kat sık sefer yapabilirsiniz.
ve uzun ve nefessiz olan mudanya rampasında bu araçlar 5 yıl sonra da sorunsuz çıkabilecek mi?
Metro devam etsin zarar etmez.
Haydi hayırlı olsun inşallah. Dert yanmak yerine iş yapmak iyidir demekki bütçe varmış
metrobüs yapılması neyi, nasıl değiştirecek anlayamadım ? hali hazırda otobüsler minibüsler fazlaca gidiyor. Geçitten çağrışana giden bir yol yapılması lazım.
Mudanya’nın en büyük eksiği. Teşekkürler.
Tramvayyyyy yapınnn
Süper
Kesinlikle doğru yaklaşım
Teşekkür ederim başkanım inşallah gerçekleşir
Bozbey bursayı kurtarmak istiyorsa bolu belediyesini örnek almalıdır çarşambadan başlasın
Eğer yaparsa güzel olur hızlı ulaşim olur
Geçit köprüsü projesi olmadan
Bütün bunlar boş işler
BİR AN ÖNCE KÖPRÜYÜ GENİŞLETİN..
Metronun devam etmesi daha iyi olmaz mı
Mudanya rampasını çıkmaz metro
%20 eğimle
Tepedevrent’e kadar viyadük olursa sorunsuz zorlanmadan çıkar.
bursa da metro mu var.. emek balat ıstasyonunu secım numarası ıle deneme yaptılar..3 yılda 900 metre bıtmedı.. mudanyaya beklersen ömrun yetmez
Çok iyi bir düşünce
Mustafa bozbey helal olsun adam
Harika olur .aktarmasiz mudanya gitmek çok iyi olur
Bursa’dan Mudanya ya aktarmasız gitmek harika olur.Bozbeye teşekkürler.
Başka bir güzergah lazım
Nihayet inşallah
Mesela TERMİNAL içinde bu olabilirdi .Hem de beleidye kaynakalrı bu kadar ağır işleyen raylı ve sadece raylının kullanarak kapattığı bir yol olmazdı.Metrobüs hatlarından ihtiyaç halinde itfaiye,ambulansve polis dahi istifade edebilir.Mesela acil bir hastayı hastahaneye terminale giden raylı ile yetiştirmek zor ancak mezara yetişir.
Hayırlı olsun.
Sayın Bozbey lütfen budo bursa buyukcekmece budo iskelesinde bir el atın yaparsa Bozbey yapar
Çok güzel olur
Tesekkurler baskanim