Bursa’da büyük sorumsuzluk! Abonesine kök söktüren kurum…

Olay Gazetesi Yazarı İhsan Aydın, Türk Telekom’la ilgili gelen şikayetleri köşesinde paylaşmayı devam ediyor…

Bursa’da büyük sorumsuzluk! Abonesine kök söktüren kurum…

Aydın, yazısında şu ifadeleri kullandı:

Bu aralar sık sık Türk Telekom’dan gelen yakınmaları köşemize taşıyoruz. Nasıl bir yönetim anlayışıdır ki, biz yazdıkça ilgili birimlerine açıklama yaptırıyorlar ama hemen hepsi çözümsüzlük üzerine kurgulu.

Dün de Yıldırım ilçemize bağlı Ertuğrulgazi Mahallesi’nden bir okurumuz aradı.

Türk Telekom internet abonesi okurumuz, bir haftadır evlerinde internet olmadığını, arıza ihbarında bulundukları kurumdan aldıkları cevaba da şaşırdıklarını belirtiyor.

İsmi bizde saklı okurumuza, Türk Telekom’dan arızaya bu ay sonunda müdahale edeceklerine dair bildirimde bulunulmuş.

Ne büyük sorumsuzluk.

Fatura bir gün gecikince yasal yaptırım uygula, faiz al, aboneliği kes, ama arıza ihbarı yapılınca günler, haftalar sonraya onarım sözü ver.

Türkiye’de kimi kamu kurumlarının laçkalığını, nasıl olsa iş garantisi var rahatlığını biliyoruz ama Türk Telekom güya eski bir kamu kurumu ve şimdi özel sektör eliyle işletiliyor.

Abonesine kök söktüren bu kuruma da bir müdahale şart görünüyor.

Hazır kurulu altyapıyı işletmekten aciz yöneticilere bu ülkede hesap soracak bir merci yok mu?

Olay Gazetesi Yazarı İhsan Aydın’ın yazısının tamamı için tıklayın…

HABERİ PAYLAŞ
1 adet yorum var

Bir adet yorum var

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz..
X