BTK verilerine göre, bu yılın ikinci çeyreğinde kuruma toplam 53 bin 48 şikayet iletildi. Söz konusu sayı, 31 bin 110 şikayetin geldiği geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 70,5 arttı. En fazla şikayet yüzde 52 ile mobil hizmetler sektörüne olurken, bunların 27 bin 573’ü mobil, 19 bin 263’ü internet servis sağlayıcıları, 5 bin 34’ü sabit telefon, bin 109’u uydu platformu, 69’u kablo TV hizmetlerine yönelik yapıldı. İkinci çeyrek itibarıyla 1 milyon abone başına ortalama internet servis sağlayıcılığı hizmetine bin 871, sabit telefon hizmetine 459, mobil elektronik haberleşmeye 360, uydu platform hizmetlerine 259 ve Kablo TV hizmetlerine yönelik 58 tüketici şikayeti geldi.
BTK’ya şikayette % 70,5’lik artış
Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumuna (BTK) nisan-haziran döneminde gelen şikayet sayısı, geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 70,5 artarak 53 bin 48’e yükseldi.