ASLIHAN AYDIN
CLK Uludağ Elektrik Perakende Satış Genel Müdürü Ali Erman Aytac, bilgilerini güncelleyen müşterilere, son ödeme tarihinden 2 gün önce e-mail veya cep telefonu yoluyla fatura bilgisini gönderdiklerini söyledi. Bunun yanı sıra müşterileri planlı bakım, onarım ve kampanyalardan da haberdar edeceklerini dile getiren Aytac, özellikle sanayi ve turizm sektöründe bu bilgilendirmelerin fayda sağlayacağını kaydetti. Aytac, müşterilerin, Müşteri İşlem Merkezi’nden (MİM) form doldurarak veya çağrı merkezleri üzerinden bilgilerini güncelleyebileceklerini vurguladı.
EN DÜŞÜK FİYAT SANAYİDE
Sanayinin elektriği en düşük fiyatla alan grup olduğunu hatırlatan Aytac, “Buna rağmen belli aylarda kampanyalar düzenliyoruz. Sanayiciler ve OSB’lerle sürekli irtibattayız. Belli dönemlerde yüzde 3 ve üzeri indirimler sağlıyoruz. Otellerin, alışveriş merkezinin, küçük esnafın bulunduğu ticarethane kategorisine de tüketim profillerine göre değişmek şartı ile yüzde 5’in üzerinde indirim olanağı sunuyoruz” dedi.
ŞU ANDA BÜYÜK BİR SORUN YOK
Aytac, dağıtım kısmının altyapı konusunda ilerleme sağladığının altını çizerek, “Müşteriler eskiden arıza ve kesintiden şikayet ediyordu. Şu an büyük bir sorunumuz yok. Kesintiler sadece sistemin daha iyi işlemesine yönelik yapılan bakım nedeniyle oluyor” diye konuştu.
BİN 200 TRAFO KURULDU
UEDAŞ Genel Müdürü Mehmet İslamoğlu, yatırımların 5 yıllık periyotlar çerçevesinde devam ettiğinin altını çizerek, işleyiş ve kaliteli elektrik yönünden bu plan çerçevesinde iyi bir yere geldiklerini kaydetti. İslamoğlu, “2011-2015 yılları arasında bin 200 trafo koyduk. Bu bizim için büyük bir rakam. Çok hızlı büyüyen bölgemize bir şeyler vermek zorundayız” diye konuştu.
ŞEBEKE YENİLEMELERİ
Genellikle yer altı şebekesi olması yönünde taleplerin geldiğini ifade eden Mehmet0 İslamoğlu, “Her zaman bu işin olması mümkün değil. İnsanların kafasında bu var. Şebekenin yenilenmesi için 30 yılı bulması gerekiyor ya da o şebekenin kifayetsiz olması gerekiyor. Yani kapasite yetmezse yeniliyoruz” dedi.