BAL-NET sistemiyle gayrimenkul, sağlık, profesyonel hizmet, ihtisas, iş, etkinlik hizmetleri ve pazarlama gibi sektörlerden birer temsilcinin bulunacağı çalışma grupları oluşturulacak. Yeni iş ilişkileri kurmak, karlılık ve büyüme için sağlam adımlar atmak ve cirolarını artırmak ve iş ilişkilerini geliştirmek isteyen grup üyeleri, potansiyel müşterileri birbirlerine tavsiye ederek referans pazarlaması gerçekleştirecek. BAL-NET kapsamında gerçekleştirilen ilk toplantıda grup üyelerine sistemi tanıtan Proje Lideri Ümit İşmen, “Üyelerin kendi aralarında oluşturacakları paylaşım ve çözüm ortaklıkları, işbirlikleri neticesinde temeli sağlam, güvenilir ve profesyonel iş ilişkileri kurulacak” dedi.
İşmen, yapılan bilimsel araştırmalar sonucunda iş ilişkilerinin yüzde 98’inin ağızdan ağıza referans sistemiyle gerçekleştiğini ve şirketlerin sadece yüzde 3’ünün referans pazarlaması konusunda bir stratejiye sahip olduğunu dile getirdi.