KESENİN AĞZINI İYİCE AÇTILAR
Düğünleriyle hala gündem olan Sinem Kobal ve Kenan İmirzalıoğlu ünlü markaların markajından kurtulamıyor. Reklam filmlerinde çiçeği burnunda evlileri oynatmak isteyen onlarca firma, bunun için de kesenin ağzını açtı. Dedikodulara göre ikili, gelen teklifler arasında bir beyaz eşya markasına ‘evet’ dedi. İmirzalıoğlu’nun 1 buçuk milyon dolar karşılığında geçen yıldan itibaren reklamlarında oynadığı firmayla el sıkışan ikili için ‘evli çift’ senaryosu yazıldı.
ALYANSIYLA İLK PROJESİ YAYINDA
Reklam filminin ilk kısmı geçtiğimiz günlerde yayına girdi. Kenan İmirzalıoğlu, parmağına evlilik alyansını takıp ‘değişim’ temasıyla mutfağa girip yemek yaptı. Çiçeği burnunda damadın bir süre yayında kalacak reklam filminden sonra bu kez de Sinem Kobal’ın oynadığı reklam filmi yayına girecek. Senaryosu gizli tutulan reklam için çiftin, 7 milyon lira aldığı iddialar arasında. Eğer söylentiler doğruysa ünlü çiftin evliliği ilk ayından çok karlı başlamış olacak.