Ambalajı küçülttü hedefi büyüttü

Ay sonunda tamamlanacak 10 milyon liralık yatırımla üretim kapasitesini 50 bin tona çıkaracak olan Marmarabirlik, tek porsiyonluk yeni ürünlerle satış rekorlarına yenilerini eklemeye hazırlanıyor.

Ambalajı küçülttü hedefi büyüttü

Marmarabirlik Yönetim Kurulu Başkanı Hidamet Asa, Marmarabirlik’in, piyasanın taleplerini karşılayabilmek için üretim kapasitesini artırmaya yönelik bir dizi yatırım yaptığını söyledi.

Başköy Entegre Tesisleri’ndeki yatırım çalışmalarında sona gelindiğini belirten Asa, ”Üretim kapasitesinin artırılması ve tüketicinin küçük ambalajlı ürün talebinin karşılanabilmesi amacıyla bir yıldır devam eden yeni yatırım çalışmalarımız tamamlanmıştır. Yaklaşık 10 milyon TL’lik yatırımların tamamı, nisan ayı sonunda faaliyete geçecek olup, yeni yatırımlarla birlikte Marmarabirlik’in toplam üretim kapasitesi, yıllık 30 bin tonlar seviyesinden 50 bin tonlara ulaşacaktır” dedi.

TEK PORSİYONLUK ÜRÜN

Yeni yatırımlar kapsamında ilk olarak zeytin ezmesi üretim tesisinin faaliyete geçtiğini ifade eden Asa, mevcut tesisin üretim kapasitesinin yüzde 50 artırıldığını bildirdi. Asa, şöyle devam etti: ”Burada, tek porsiyonluk küvet ambalajlarda zeytin ezmesi üretilecek olup, bu ambalajların, başta otel, restoran ve kafeler gibi kahvaltı sektöründe faaliyet gösteren ev dışı tüketim tesislerine verilmesi planlanmaktadır. Bu makine ile aynı zamanda tek kullanımlık sofralık zeytin de üretilecektir. Nisan ayı sonu itibariyle yeni zeytinyağı üretim hattı ve binası da faaliyete geçecektir.”

‘KATLA YAĞLA SOS’ SEKTÖRDE BİR İLK 

Hidamet Asa, sektörde ilk kez üretilecek tek porsiyonluk zeytinyağı ve sos içeren katla yağla ambalajı için de yeni yatırım yapıldığını vurgulayarak, yaklaşık 1 milyon TL’lik yatırım kapsamında makine alımlarının gerçekleştirildiğini ve deneme üretimlerine başlandığını söyledi. Katla yağla sosun Türk Hava Yolları başta olmak üzere, öncelikle ev dışı tüketim alanlarında tüketiciye sunulacağını anlatan Asa, yeni yatırımın 8 gramlık ürünlerden saatte 6 bin adet üretim kapasitesine sahip olduğunu ve tüketiciye tek elle kullanım kolaylığı sağlayacak ürünün büyük beğeni kazanacağını kaydetti.

KÜÇÜK AMBALAJ TERCİH EDİLİYOR

Hidamet Asa, özellikle son yıllarda tüketicilerin cam, pet ve küçük ambalajı tercih etmelerinden dolayı üretim modelini yeniden ele aldıklarını vurgulayarak, şöyle devam etti: ”Tüketici tercihleri doğrultusunda üretim hatlarımız ambalaj çeşitlerine göre ayrıştırılmıştır. Yeni yatırımlarımız ile birlikte bundan böyle Marmarabirlik’in vakum, teneke ambalaj, pet-cam, kuru sele gibi ürünleri, birbirinden bağımsız alanlarda üretilecektir. Bu yatırımlardaki asıl hedefimiz, satışlarımızın artması ve artan talebi karşılayabilmek için Marmarabirlik ürünlerini farklı hatlarda aynı anda üreterek verimi artırmak ve yüksek standartlarda üretim gerçekleştirmektir.”

HABERİ PAYLAŞ
ilk yorumu sen yap

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz..
X