Altında “Ajda bilezik” furyası: Hem takı hem de yatırım aracı

Bu yıl altın fiyatının artması nedeniyle mücevherlere ilgi azaldı. Vatandaşlar daha çok yatırımlık ürünler alıyorlar. 90’lı yıllarda popüler olan Ajda bilezik modası da geri döndü.

Altında “Ajda bilezik” furyası: Hem takı hem de yatırım aracı

Altında “Ajda bilezik” furyası yaşanıyor.

Yüksek fiyatlar, kuyumculuk sektöründe takı satışlarını düşürdü.

Vatandaşlar daha çok yatırımlık altın alımına yöneldi.

Bu durum takı olarak da kullanılabilen ajda bileziğe ilgiyi artırdı.

 

Sektör yetkililerine göre, şu an satılan her 10 bilezikten 8’i “Ajda bilezik”.

Ajda bilezik, 90’lı yıllarda çokca satılan bir üründü. İsmini Süperstar Ajda Pekkan’dan almıştı.

Nedeni ise Pekkan’ın taktığı takılara benzetilmesi.

Ajda bilezik, 10 gram olarak basılıyor ve 25 grama kadar olan çeşitleri de var.

HABERİ PAYLAŞ
ilk yorumu sen yap

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz..
X