Çağrı merkezi, sosyal medya, saha araştırma ekibi ve dış kurumlar aracılığı ile belediyeye ulaşan dilekçeler ilgili müdürlüklere iletiliyor. Vatandaşların acilen çözülmesi gereken meseleleri mobil hizmet aracı ekibiyle yerinde inceleniyor. Öte yandan iç yazışma sistemindeki aksaklıkların çözülmesi ve müdürlükler arasındaki iş koordinasyonunun sağlanması, gelen taleplerin sistem üzerinde belirli olan temin süresi içinde çözülmesi sağlanıyor.
Vatandaşların meselelerinin kısa süre içerisinde çözüme kavuşturulması maksadıyla bu birimi hayata geçirdiklerini söyleyen Yıldırım Belediye Başkanı İsmail Hakkı Edebali, “Belediyecilik hizmetlerimizde Yıldırımlıların memnuniyetini ve mutluluğunu önceliğimiz sayıyoruz. Hemşehrilerimizin karşılaştıkları problemlerin çözümü ve bürokratik işlemlerinin hızla gerçekleşmesi mühim. Bunun için çözüm merkezimizi faaliyete geçirdik. Taleplerin hızla tespiti ve ilgili birime aktarılarak kısa süre içerisinde çözülmesi için mobil ekip kurduk. Son üç ay içerisinde mobil ekibimizle 240 talebi yerine getirdik. Tespit edilen aksaklığın ilgili birime aktarılması sonrasında konunun sonuçlanana kadar takibini yaptık” dedi.