Yıldırım Belediyesi’nin, üretime destek ve ekonomiye katkı sağlamak için düzenlediği etkinlikler aralıksız devam ediyor. Bu kapsamda ‘A’dan Z’ye E-Ticaret Eğitimi’nden sonra ‘Dijital Pazarlama Akademisi’nin startını veren Yıldırım Belediyesi, ‘Dijital Pazarlama Akademisi’ ile Yıldırımlılara e-ticaretin püf noktalarını öğreterek, iş dünyasına adım atmalarını sağlayacak. Dijital pazarlama uzmanları tarafından verilen, ‘Dijital Pazarlama Akademisi’ ile vatandaşlar sosyal medyadan ve e-ticaret mecralarından satış yapma imkânı bulacaklar ve dijital pazarlama alanında kendilerini geliştirebilecekler.
E-TİCARETİN PÜF NOKTALARI
Barış Manço Kültür Merkezi’nde gerçekleştirilen akademinin ilk dersinde; ‘Instagramı Tanıma, Algoritma ve Profil Sayfası Özellikleri, Hikâye ve Paylaşım Dinamikleri, İçerik Üretimi ve Kullanılabilecek Araçlar, Başarılı Örnekler, Yılın Trendleri ve Yenilikler’ üzerine konuşuldu. 4 hafta sürecek ‘Dijital Pazarlama Akademisi’nde önümüzdeki hafta ‘İstatistik ve Analiz’, ‘Trendyol’a Giriş ve Yönetim Paneli’ dersi işlenecek. Yıldırım Belediyesi olarak vatandaşların sosyal yaşamdaki rolünü artırmaya ve iş hayatına adım atmalarını sağlamaya çalıştıklarını belirten Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, “Dijital Pazarlama Akademisi sayesinde hemşehrilerimiz, sosyal medya ve e-ticaret mecralarında satış yapmayı ve dijital pazarlama tekniklerini öğrenecekler. Akademinin kursiyerlerimize güzel ekmek kapıları açmasını temenni ediyorum” dedi.