Günay Bey öncelikle iyi günler. Mudanya’da ikamet etmekteyiz. Mağduru olduğumuz bir durumu paylaşmak ve şehrimizi yönetenlerin dikkatine sunmak istiyoruz.
Mudanya’da milyonlarca lira harcanarak Mudanya Atıksu Arıtma Tesisi yapıldı. Ancak bizlerin sorunu çözümlenmedi.
Şöyle ki: Bizler Siteler Mahallesi’ndeyiz. Burada birçok site var. Atıksu Arıtma Tesisi ne hikmetse mesai saati bitimiyle durduruluyor herhalde. Sitelerin bulunduğu yerden geçen dereye atıksu bırakılıyor ve bu atıksu doğrudan denize karışıyor.
Gerekli yerlere durumu ilettik. Sağ olsunlar ilgililerimiz de mağduriyetimizi yerinde görüp incelediler. Ancak nedense çözüm yok.
Şehrimizi yöneten değerli yetkililerimizin, Şehircilik ve Çevrecilik Bakanlığı yetkililerinin dikkatine sunuyor, bizlerin bu mağduriyetimizi bir an önce çözmelerini ivedilikle rica ediyoruz.
Saygılarımızla.
Mudanya Siteler Mahallesi sakinleri
9/M ve 9/D No’lu hatlarda aktarma indirimi neden yok?
BURULAŞ’ın internet sayfasında; ‘Bütünleşik bilet sistemine dahil tüm araçlarda akıllı BursaKart ile binişlerde, 90 dakika içinde, üç aktarmaya kadar yapılan aktarmalarda tam için 1,25 TL indirimli için 0,85 TL aktarma indirimi uygulanmaktadır’ diye yazmaktadır. Tüm araçlarda denmesine rağmen; özellikle 9/M ve 9/D No’lu hatlarda bu durumun uygulanmadığını bildirmek istiyorum. 9 /M ya da 9 /D No’lu otobüslerde, bırakın 90 dakikayı, arka kapıdan inip, önden yeniden binseniz bile, ya da arkadan gelen aynı hat numaralı otobüse binseniz bile, kartınızı okuttuğunuzda, aktarma indirimi uygulanmamaktadır. Ulaşıma yapılan son zamlardan sonra; yukarıda bahsettiğim hatlarda fiyat 3,35 TL olmuştur. Aktarma indiriminin bahse konu hatlarda uygulanmaması vatandaşı ‘enayi’ yerine koymak anlamına gelmektedir. Konuyla ilgili olarak yetkililerden bir açıklama bekliyorum.
Adımın açıklanmasını istemiyorum