Olay Gazetesi Bursa

Yıldırım’dan yanıt var

4 Ağustos 2020 tarihli gazetenizin Söz Sizde köşesinde yayımlanan “Cadde Asfaltlandı, Yol Daraltıldı, Trafik Allak Bullak Oldu” başlıklı okur şikâyetinde, Belediyemiz tarafından Baruthane Caddesi’nde yapılan asfaltlama ve kaldırım çalışması sonucu yolun daraldığı ifade edilerek oluşan trafiğe çözüm bulunması talep edilmektedir. Haberde şikâyete konu olan yerde, güvenli yaya geçişinin sağlanması amacıyla İmar Yönetmeliği’ne uygun olarak, minimum […]

4 Ağustos 2020 tarihli gazetenizin Söz Sizde köşesinde yayımlanan “Cadde Asfaltlandı, Yol Daraltıldı, Trafik Allak Bullak Oldu” başlıklı okur şikâyetinde, Belediyemiz tarafından Baruthane Caddesi’nde yapılan asfaltlama ve kaldırım çalışması sonucu yolun daraldığı ifade edilerek oluşan trafiğe çözüm bulunması talep edilmektedir.

Haberde şikâyete konu olan yerde, güvenli yaya geçişinin sağlanması amacıyla İmar Yönetmeliği’ne uygun olarak, minimum ölçülerde bordür-tretuvar çalışması yapılmıştır.

Bundan dolayı yaya kaldırımının daha fazla daraltılması mümkün olmamaktadır.Bilgilerinize sunarız.

Yıldırım Belediyesi Koordinasyon İşleri Müdürlüğü

 

Arçelik mağduriyetimizi giderdi, teşekkür ederim

  Günay Bey, vatandaşın sesi olan Söz Sizde köşenizde 15 Ağustos 2020 tarihinde “Yaz Gününde Buzdolabı Bozulur da Servis Gecikirse Ne Olur?” başlığıyla mağduriyetimi ifade eden bir yazım yayımlanmıştı.

Yazımın yayınlandığı hemen ertesi gün Arçelik servis yetkilileri gelerek buzdolabımızdaki arızayı giderdi ve sorunu çözdü.

Aynı gün Arçelik firması müşteri hizmetleri yetkilileri tarafıma ulaşarak mağduriyetimizin giderileceğini belirterek Arçelik İhsaniye Servisi’ne yönlendirdiler.

Onlar da sağ olsunlar işyerimize kadar gelerek servise ödediğimiz 900 TL’yi iade ettiler.

Arçelik firması bir kez daha müşteri memnuniyetini ve güvenirliliğini ispatladı.

Söz Sizde köşesi aracılığıyla Arçelik firmasına, Arçelik İhsaniye Servisi’ne ve sesimiz olduğunuz için de size teşekkür ediyorum. Saygılarımla.

Zeynep Salar

 

Kat Mülkiyeti işlemi Tapu’da 1 yılda bitmez mi?

Söz Sizde köşesinin sürekli takip etmekteyim ve vatandaşın sorunlarının çözümüne katkı sunuyorsunuz.

Geçen yıl imar barışından faydalanarak Yapı Kayıt Belgesi aldım. Ardından Kat Mülkiyeti için Osmangazi Tapu Kadastro Müdürlüğü’ne başvurdum. Ancak aradan 1 yıl geçmesine ve 4 defa müracaat etmeme rağmen bugüne kadar maalesef işlemimiz sonuçlanmadı.

Hissedarlarımız yurtdışında yaşamaktalar ve bu konu çözülemediği için de onlar da Bursa’dan ayrılamıyorlar.

Osmangazi Tapu Kadastro Müdürlüğü yetkililerinden ricamız, lütfen artık 1 yıldır sürüncemede kalan bu işlemin ve başvurumuzun sonuçlanması.

Saygılarımla.

Naim Kabasakal