Bursa Büyükşehir Belediyesi Seyahat Kartları Uygulama Yönetmeliği gereğince, indirimli ve ücretsiz seyahat kartı ile yolculuk edenlerin “Kişiselleştirilmiş BursaKart’larını” sürücülere ibraz etmeleri zorunludur.
Şikayet konusu B/44-B hattında çalışan araçların işletmesi, Bursa Özel Halk Otobüsçüler Odası’na bağlı şahıslar tarafından yapılmaktadır.
Ücretli biniş istatistiklerinin incelenmesinde, aylık ortalama 100-110 biniş yapıldığı görülmekteyken, ücretsiz kart biniş istatistiklerinin incelenmesinde; günde 50’ye varan binişlerin yapıldığı, bu hakkın suistimal edildiği, ihtiyaç değil gezme amaçlı kullanıldığı ve işletmecilerin mağdur edildiği de bir diğer gerçektir.
Bilgilerinize sunar, iyi çalışmalar dileriz.
Büyükşehir Belediyesi
Basın ve Halkla İlişkiler Şube Müdürlüğü
Çöpümüz alınmıyor asfaltımız yapılmıyor
Çöp toplamak belediyelerin asli görevi değil mi? Buralara çöp konteynerleri neden konulmuyor? Neden bizlerin çöpleri toplanmıyor? Haftanın 2 günü buradan çöp toplansa bize yetecek! Bu hizmeti belediye neden görmüyor! ‘İnsanı yaşat ki Devlet yaşasın’ ilkesine ne oldu? Temizliğe böyle mi önem ve özen göstereceğiz?
Mahallemizin bir başka sorunu da yol konusunda. Yollarımız çok bozuk! Neden burası asfalt yapılmıyor? Köşeniz aracılığıyla Alinur başkan ve Recep Altepe başkandan rica ediyoruz. Burada bir yerleşim ve yaşam var! Lütfen buraya çöp konteynerleri konulsun ve çöp toplama hizmeti yapılsın! Yollarımız da artık daha fazla gecikmeden asfaltlansın.
Aslı Yörükhasan
Bir tuhaf kaldırım
Zaten çok dar olan kaldırımda üç tane direk, iki tane yön tabelası, bir tane de telefon kutusu bulunmakta. Bu durumu sayın belediye yetkililerine arz ediyor ve düzeltilerek kaldırımın o bölümünün geçebilecek duruma gelmesini talep ediyorum.
İsminin yayımlanmasını istemiyor