Olay Gazetesi Bursa

Şikayetler bir bir ortadan kalkıyor

Japon Bahçesi nihayet   Nilüfer’ de belediye ile Japonya’ nın Ankara Büyükelçiliği’ nin ortak girişimi ile oluşturulan Japon Parkı ve Çay Bahçesi 3 yıl aradan sonra yeniden faaliyete geçirildi. Burasının atıl durumdan kurtulması konusunda köşemizde yer alan yazıların ardından Nilüfer Belediyesi çalışmalarını hızlandırdı, tesisin işletmeciliğini NİLBEL A.Ş’ ye verdi. Resmi açılışı henüz yapılmayan Japon Parkı […]

Japon Bahçesi nihayet

 

Nilüfer’ de belediye ile Japonya’ nın Ankara Büyükelçiliği’ nin ortak girişimi ile oluşturulan Japon Parkı ve Çay Bahçesi 3 yıl aradan sonra yeniden faaliyete geçirildi. Burasının atıl durumdan kurtulması konusunda köşemizde yer alan yazıların ardından Nilüfer Belediyesi çalışmalarını hızlandırdı, tesisin işletmeciliğini NİLBEL A.Ş’ ye verdi. Resmi açılışı henüz yapılmayan Japon Parkı ve Çay Bahçesi kapılarını müşterilerine açtı. Haftanın 7 günü 08.00-23.00 saatleri arasında hizmet vermekte. Fiyatlarına gelince Burfaş’ la kıyaslandığında daha ekonomik.

MY

 

Asfalt geldi, tozdan kurtulduk

 

26 Ağustos 2015 tarihinde vermiş olduğum şikayet yazımda yarım kalan Büyükorhan Pınarköy ve civarı köylerin yollarının malzeme serimi ve asfaltlanması işine el atılarak büyük titizlik ve itina içinde bayram öncesi bitmiş olduğunu bizzat yerinde gördük.

Büyükşehir Başkanımız Sayın Recep Altepe başta olmak üzere Fen işleri ve yol yapımı ekibine ve sorunumuzu köşenize taşıyan size Pınarköylüler olarak teşekkür ederiz. Toz zahmetinden kurtulmuş bulunmaktayız.

Celal Kaya

 

Parke taşları düzenlendi

 

10/09/2015 tarihinde köşenizde yayımlanan, “Düzgün Sokaklar İstiyoruz” başlıklı, Siteler Mahallesi Siteler Parkı otobüs durağı önündeki parke taşları ile ilgili şikayet incelenmiştir.

Yapılan inceleme neticesinde bahse konu yerde parke taşları ile ilgili gerekli düzenlemeler yapılmıştır.

Bilgilerinize sunarız.

Yıldırım Belediyesi

Basın Yayın ve Halkla İlişk. Md.

 

Büyükşehir’ den 2 cevap

 

Olay Gazetesi 09/09/2015 tarihli Söz Sizde Köşesi’nde, “ Siteler terminaline dijital destek istiyoruz “ başlıklı yazı ilgili birimler tarafından incelenmiştir.

Belirlenmiş merkez duraklara deneme amaçlı olarak yolcu bilgilendirme (akıllı durak) sistemi uygulanmıştır. İlerleyen günlerde, yolcu yoğunluğuna bağlı olarak diğer duraklara da akıllı durak uygulanması hedeflenmektedir. Kapalı duraklarda asılı durak geçiş saatleri çizelgeleri de bu amaca hizmet etmektedir.

X

 

Olay Gazetesi 14/08/2015 tarihli Söz Sizde Köşesi’nde, “ Yol çalışması ulaşımı aksattı “ başlıklı yazı ilgili birimler tarafından incelenmiştir.

Kayapa Toki ile Kayapa arasındaki çalışmalar nedeniyle yol kullanılamadığından geçici bir süre için B/33 hattında çalışan araçların son durağı Kayapa Toki yerine Kayapa olarak değiştirilmiştir. Çalışmalar tamamlandığında bu hatta hizmet veren araçlar güzergahına geri döneceklerdir. Bu süre boyunca Kayapa Toki’de ikamet eden yolcular B/33-K hattı ile aktarma noktalarında geldiğinde Bursaray veya diğer lastik tekerlekli araçlara aktarma yaparak çok sayıda noktaya ulaşılabilmektedirler.

Bilgilerinize sunar, iyi çalışmalar dileriz.

Büyükşehir Belediyesi
Basın ve Halkla İlişkiler Şube Müdürlüğü